Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

18.02.2014

Z Jezusem na Ty


          Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
         Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
         ON MA ZE MNĄ " TRZY ŚWIATY"
         CAŁE SZCZĘŚCIE, ŻE JEST W MIŁOSIERDZIE BOGATY.

         Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
         Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
        JA DLA NIEGO ZBIERAM DUCHOWE KWIATY
        ON MI Z NIEBA ZSYŁA ŁASKI OD SWEGO TATY.

        Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
        Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
        CI CO W TO NIE WIERZĄ OCZY OTWIERAJĄ
        NIEKTÓRZY Z NICH W CZOŁO SIĘ PUKAJĄ.

        Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
        Z JEZUSEM JESTEM NA TY,
        WEDŁUG MNIE TO ON WCALE NIE JEST BRODATY
        MA POROSTU TWARZ NASZEGO KOCHANEGO TATY.

                                  Z MODLITWĄ JOANNA S.

 


1 komentarz:

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.