Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

11.05.2015

Wieci z naszego Forum. Cz. 1



    W ostatnim tekście na temat forum, ( http://www.modlitwa.e.pl/2015/02/forum-modlitwa-wstawiennicza-ostateczne_21.html )  oraz w informacji do członków Inicjatywy Modlitwy Wstawienniczej,  napisaliśmy, że okresowo będziemy przybliżać to, co dzieje się na naszym  Forum.   Chcemy dzisiaj, informacyjnie, ale może również dla zachęty, dla będących poza forum, przedstawić - anonimowo, fragmenty z toczących się tam rozmów.
   Wybraliśmy  bardzo małe fragmenty rozmów z niektórych wątków i z jednego tylko działu  Forum –  Modlitwa.
   
  W niedługim czasie zamieścimy podobną retrospekcję z działu - Codzienności życia.
 Zapraszamy do lektury i na nasze Forum. 
                                                                         Aneta i Sławek

 … Witajcie:)  Czy ktoś z Was modlił się tą modlitwą o nawrócenie kogoś bliskiego? …. 

 … Modlitwa wstawiennicza , sama w sobie ma szczególną siłę a czy są jakieś specjalne metody? Trudno mi to stwierdzić:) Cztery i pół roku temu, modliłam się podobną : metodą: wstawienniczo za kogoś bardzo bliskiego….. 

 … Ja zainteresowałam się akurat tą metodą ponieważ chce się też modlić za osobę, która chyba mnie nienawidzi, a w każdym razie jest bardzo zawzięta w stosunku do mnie nie mając ku temu podstaw….
… A może proś o uwolnienie tej osoby od nienawiści, gniewu?.... 

… Ale tak sobie teraz myślę, że się jednak nie poddam "Bo kto kołacze, temu otworzą". Dzisiaj idę na mszę z modlitwą o uzdrowienie, jak co miesiąc, i jak co miesiąc będę modlić się za tą osobę ….
--------------------------

Witam,
 … Moje małżeństwo przezywa silny kryzys. Jestem po rozwodzie cywilnym. Mąż mieszka z inną kobietą.  Św. Rita jest dla mnie wzorem... trudnej miłości małżeńskiej.  Proszę ją o wstawiennictwo…..

 … Jestem jedna z osób modlących sie w przesyłanych intencjach. Zauważyłam, że wiele próśb dotyczy  modlitwy za małżonków  i małżeństwa przeżywające kryzys…..

 … Ja należę do Wspólnoty Trudnych Małżeństw Sychar…..
W tej wspólnocie otrzymałam wsparcie. Poznałam wiele osób w podobnej sytuacji życiowej jak moja . Wysłuchałam wielu świadectw, jak silna jest moc sakramentu małżeństwa…..
 … Dziś jestem żywym przykładem powrotu męża po półrocznym mieszkaniu z inną kobietą. Modlitwa działa cuda. Pan Bóg działa cuda w życiu tych, którzy bezgranicznie Mu ufają…..

 … A ja modlę się m.in. do św. Rity by wyjednała mi u Pana łaskę ciąży….

… 21 kwietnia można rozpocząć 30 dniową Nowennę do św. Rity przed jej świętem przypadającym na 22 maja…
----------------------------

… Chciałabym w Wielkim Tygodniu ( poniedziałek-piątek ) podjąć w pewnej intencji post o chlebie i wodzie.
Mam pytanie...Czy ktoś z Was pościł już w ten sposób przez klika dni?...


  … To wspaniała inicjatywa. Ja poszczę w piątki - bez żadnego posiłku i wody mimo anemii i czuję się dobrze, ale to tylko jeden dzień. Teraz sobie myślę, że będę Ci towarzyszyć. Też będę pościć cały Wielki tydzień.  Dziękuję za podpowiedź….

… Ja poszczę 2 x w tygodniu. Ostatnio nawet jeden ojciec mi powiedział, aby nie przekraczała tej cyfry…

  Udało mi się wytrzymać te 5 dni... Nawet muszę powiedzieć, że nie było to specjalnie dla mnie trudne. Wspaniałe doświadczenie, jak można zapanować nad swoją wolą i przypomnienie, że do życia tak niewiele potrzeba....
--------------------------

… Zachęcam do rozpoczęcia dzisiaj 30 dniowej Nowenny do św. Józefa przed przypadającym na 19 marca jego świętem. Wielokrotnie odmawiałam już tę Nowennę… i muszę potwierdzić, że jej owoce są zadziwiające. Jeszcze się nie zdarzyło, aby moja prośba przedłożona w Nowennie wcześniej lub później nie została wysłuchana…..

 … Dobrze, że wspomniałaś o Tym nabożeństwie już dzisiaj bo ja rozpoczęłabym Go jutro…..

… Witam serdecznie i stanowczo stwierdzam, że Duch Święty działa! Od rana mam w głowie Św. Józefa, zaglądam na forum i proponujecie nabożeństwo do Św. Józefa!......

… JAK  WAM  IDZIE  NOWENNA  JA  SIĘ  CZUJE  WSPANIALE    trzymajmy  się  razem  w  modlitwie  to  na pewno  będzie  nam  łatwiej  w  życiu    Pozdrawiam……

… Tak , Nowenna zakończona a owoce będą wierze w to i ufam Św. Józefowi. Wiara czyni cuda….
----------------------------
  
… Mam pytanie...Co robicie jeśli dopada Was zwątpienie w sens modlitwy w jakiejś intencji? ….

… Ja modlę się wtedy jeszcze bardziej i powtarzam sobie w myślach, że nie pozwolę złemu wygrać, nie poddam się, mogę wszystko w Tym, który mnie umacnia I pomaga. Z Bogiem…..

… Dziękuję Ci ...  Ja akurat mam taki moment zwątpienia i cały czas powtarzam sobie na głos " dziękuję, Boże, że zajmujesz się moją sprawą"…..

… Kiedyś usłyszałam słowa, że niemożliwym jest, aby ograniczony umysł człowieka, zrozumiał Nieograniczonego Boga . Ja myślę tu i teraz, najlepiej na wczoraj, a Bóg w swojej nieskończonej miłości, widzi naszą rzeczywistość w zupełnie innym czasie i daje to co w danym momencie jest dla nas najlepsze. Przeżywam noce duchowe, nie tracąc przy tym wiary, czekam i mocno wierzę, że Bóg pragnie tylko naszego dobra….

 … Słowo, które czytam codziennie, w chwilach "niewiary" przychodzi mi z pomocą. Duch Święty podpowiada, jakby automatycznie, cytat z pocieszającym Słowem. Biorę też Różaniec i po kilku Zdrowaś Maryjo, wraca spokój. To moje sprawdzone sposoby - polecam….

 … Zwątpienie  przychodzi , ale najważniejsze aby nie porzucać modlitwy , a wręcz przeciwnie szukać Boga w każdym momencie ,w każdej sytuacji  .
Po przejściu,, ciemnej doliny"  nastąpi czas łaski.
Bóg jest zawsze z nami….

1 komentarz:

  1. Chwała Panu! Czyli jako wspólnota, żyjemy swoim charyzmatem, modlitwą. Szczęść Boże:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.