Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

14.12.2014

Z Św. O. Pio w Adwent cz. 19 Panie dodaj mi skrzydeł


   
Chcę patrzeć w Niebo. Święcić Twój dzień Panie Boże.

Niedziela, 14 grudnia.
Dobrego dnia, Siostro i Bracie!
Zatrzymaj się na chwilę…
   
    
 Gdy się zatrzymuję, często temu „stop” towarzyszy jakaś refleksja, obietnica poprawy, dobra chęć, by zacząć od dziś - ale już inaczej.
  No i pięknie rozpoczęłam niedzielę, Dzień Pański. Dźwięk budzika o szóstej, pobudka z przykrym uczuciem, że mam tyle obowiązków niewykonanych…i znowu zostałam z tym na niedzielę, choć wielokrotnie obiecywałam, że NIGDY już nie ukradnę Panu Bogu tego, co Jego.  Spoglądam do książki poświęconej Ojcu Pio. 

 Pod datą 14 grudnia zapisane są następujące słowa Świętego.
„Kto się przywiązuje do ziemi, do niej zostanie przywiązany. Lepiej jest odrywać się od niej stopniowo, aniżeli od razu, całkowicie.  
Myślmy ciągle o niebie”. 
(CE,s.64.Tł.o.S.Kafel).
   
  Chciałabym właśnie tak, ale nie wychodzi mi. U nas niedziele zawsze są takie jakieś stresujące, chociażby przez to, by zdążyć na jedyną Mszę Święta w języku ojczystym.
Gdy wracamy do domu, jest około piętnastej i dzień chyli się ku wieczorowi

  Nie przywiązywać się do ziemi. Pięknie…Spróbuję posłuchać rady o stopniowym odrywaniu się. Nie wszystko na raz. Dziś się nie udało,  przywiązały mnie obowiązki ziemskie w tę niedzielę adwentową. I to jak jeszcze! Wybacz, Panie Boże!
   
  Święty Ojcze Pio, proszę Cię, módl się za nami, byśmy w czasie ziemskiego trwania myśleli jak najczęściej o niebie. I póki czasu na ziemi-na Niebo pracowali!

                                                                                      Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.