Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

17.12.2016

... "wyrównajcie gościniec dla naszego Boga" Iz. 40.3



  Głos się rozlega:" Drogę Panu przygotujcie na pustyni, wyrównajcie gościniec dla naszego 
Boga! Niech się podniosą wszystkie doliny, a wszystkie góry i pagórki  obniżą" ( Iz.40' 3-4).  
"Pokrzepcie ręce osłabłe, wzmocnijcie kolana omdlałe" (Iż.35,3) Najlepszym sposobem przygotowania naszej duszy na przyjście Pana jest dobrze odbyta spowiedź, która jest najlepszym źródłem łaski i miłosierdzia "Pan Bóg wie dobrze, w jakim nikczemnym garnku dusze nosimy, dlatego dał spowiedź jako krynicę, żebyśmy się w niej myli, bo życie brudzi każdego jak błoto" (św. Albert Adam Chmielowski, Wybór pism). 
Dlatego "w obliczu naszej nędzy i naszych grzechów, w obliczu naszych błędów- nawet gdyby, dzięki łasce Bożej, były małej wagi- zwróćmy się w modlitwie ku naszemu  Ojcu i powiedzmy Mu: "Panie, popatrz na moją nędzę i na moje słabości. Jestem tylko rozbitym naczyniem, w mojej nędzy pozostały że mnie tylko skorupy. Panie mój, pospinaj mnie na nowo klamrami, a wtedy - w moim żalu i przy Twoim przebaczeniu- będę silniejszy i bardziej Ci miły".
  Módlmy się w ten sposób, kiedy roztrzaska się nasza nędzna glina, a znajdziemy pocieszenie"(św. J.Escrivá, Przyjaciele Boga, 95) I znów będziemy blisko Chrystusa.
"I odkupieni przez Pana powrócą. Przybędą na Syjon z radosnym śpiewem, że szczęściem wiecznym na twarzach. Osiągną radość i szczęście, ustąpi smutek i wzdychanie".(Iz.35.10).

                                                                 Maria F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.