Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

5.06.2014

Wdzięczność Bogu - Świadectwo Ani



+
  Myślałam, że przez moje grzechy nie będę mogła być przy Tobie
boli wspomnienie o nich…
ale tylko dzięki takiej mojej historii mogłam Cię, aż tak pokochać.
nie sądziłam, że kiedyś podziękują Ci za swoje życie

 Teraz już mogę…
I wiem, że patrząc w moje serce widzisz szczerość



+ 
  Pamiętam swój strach przed Tobą...
bałam się, że zechcesz zabrać moje dotychczasowe życie…
nie chciałeś zabrać... 
chciałeś, żebym ja sama Ci je ofiarowała
zero przymusu.
  Tylko niewyobrażalne pragnienie pójścia za Tobą
mimo morza obaw, których nikt nie potrafił rozwiać
wiedziałam, że czekasz na mój ruch
jestem Ci wdzięczna za cierpliwość
chciałeś mi ofiarować coś wielkiego
czułam to
ale nigdy nie pomyślałam, że ofiarujesz mi samego siebie
swoją Miłość, pokój serca, siłę
to wszystko z Ciebie Panie... dziękuję
Jesteś całym moim nowym życiem

+
  Tyle razy okazywałeś mi swoją Miłość
że teraz
gdy modląc się nie czuję Twojej obecności
wiem, że jesteś i słuchasz,
gdy przyjmując Twoje Ciało serce nie wyrywa się w zachwycie
wiem, że jesteś i oddajesz mi się cały,
gdy rozglądam się z obawą za Tobą w mojej codzienności
wiem, że jesteś i chronisz mnie jak Ojciec

 Jesteś i to mi wystarczy
kochasz… tego jestem pewna

bo zaufałam Twojemu Słowu

+
  Jak dobrze wiedzieć, że mnie kochasz
musiałam nauczyć się przyjmować Twoją Miłość
bo przecież nie zasługuję czynami
nie modliłam się o nią
ranię Cię swoimi grzechami
nie dotrzymuję danego Ci słowa

a jednak kochasz niewyobrażalnie

i nic nie mogę zrobić… niczym się odpłacić
mogę tylko stanąć w pokorze przed Tobą i powiedzieć:

   Dziękuję, Boże mój

      Ania

6 komentarzy:

  1. Bóg jest Miłością!

    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, zawsze Był i zawsze Będzie ;-)

      Usuń
  2. Piękne świadectwo, dziękuję za nie, wiele słów z niego mogę odnieść i do swojego życia. Aniu, niech Cię Pan błogosławi i strzeże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Alicjo, te słowa pisało samo życie ;-)

      Usuń
  3. Panie Boże dziękuję za Anię.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.