Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

5.05.2014

Tydzień Biblijny



 Panie Jezu, daj nam zrozumieć Pisma,
niech pała nasze serce, gdy do nas mówisz.
  Tak w minioną niedzielę śpiewaliśmy przed Ewangelią, a następnie czytaliśmy min. takie słowa:    
   I mówili nawzajem do siebie: "Czy serce nie pałało w nas, kiedy rozmawiał z nami w drodze i Pisma nam wyjaśniał?" Łk. 24.32

   Była rozmowa, a może tylko słuchanie Jezusa…. Takie, jakby łamanie się Słowem z Jezusem.
Było też później łamanie się chlebem….

  Zaowocowało to poznaniem Jezusa.

  Przeżywamy Tydzień Biblijny….
Może to taki dla nas czas na poznanie Jezusa, albo na poznanie Jezusa bliżej?

 Chleb Eucharystyczny i Słowo Boże w Biblii to pełnia możliwości poznania Boga.  Bycia z Nim tak bardzo blisko.
 W sercu i umyśle.

  Niech będzie w tym tygodniu, a może od tego tygodnia, ku utwierdzeniu jednym, a ku przypomnieniu, zachęcie, czy upomnieniu drugim.

  Jam jest chleb życia.   Ojcowie wasi jedli mannę na pustyni i pomarli.   To jest chleb, który z nieba zstępuje: kto go spożywa, nie umrze.   Ja jestem chlebem żywym, który zstąpił z nieba. Jeśli kto spożywa ten chleb, będzie żył na wieki. Chlebem, który Ja dam, jest moje ciało za życie świata".   J.6.48-51

  Każdego więc, kto tych słów moich słucha i wypełnia je, można porównać z człowiekiem roztropnym, który dom swój zbudował na skale. Mt. 7.24

   Już was nie nazywam sługami, bo sługa nie wie, co czyni pan jego, ale nazwałem was przyjaciółmi, albowiem oznajmiłem wam wszystko, co usłyszałem od Ojca mego. J.15.15

  Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto słucha słowa mego i wierzy w Tego, który Mnie posłał, ma życie wieczne i nie idzie na sąd, lecz ze śmierci przeszedł do życia. J.5.24


  Mów Panie, bo chcę słuchać.


     Sławek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.