Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

1.04.2017

Światło Twoje daj mi Panie



Zgasło światło życia mego…
choć w oddali,
gdzieś iskra nadziei tli.
Ach, cóż dałbym, by nie zgasła,
by żyć pozwoliła mi.
                 

              
                W Tobie Boże ma nadzieja!
                Nie pozwolisz zgasnąć jej!
                Błagam, spraw by rozpłynęła,
                bym nie umarł, jeszcze nie!
   Daj mi Boże znów to Światło,
   Niech wskazuje drogę mi.
   Pozwól, aby życie moje,
   było jasne Światłem Twym.

   27.07.1979r   Sławek

3 komentarze:

  1. Współmodląca się Anna1 kwietnia 2017 18:13

    Jeśli to jest Twoje świadectwo Sławku to 'życie Twoje jest jak jasne Światło Jego".
    Wszelkich łask Bożych na dalsze TWoje życie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu tak było. A to światło to Miłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Współmodląca się Anna1 kwietnia 2017 22:30

    A Miłość to wszystko, na czym powinno opierać się nasze życie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.