Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

10.10.2014

Zawierzenie się i oddanie Najświętszej Panience - świadectwo odmawiania Nowenny Pompejańskiej

   Nowennę Pompejańską zaczęłam odmawiać 19.01.br. - nie sprecyzowałam intencji, tylko prosiłam o potrzebne łaski. Zaufałam Matce Przenajświętszej, że wybierze z pośród moich potrzeb tę najważniejszą.   A tak się składa, że mam ich dużo i samej trudno mi ocenić, co było dla mnie najpotrzebniejsze. Kalectwo 5 letniej wnuczki, uzależnienie młodszego syna, utrata pracy przeze mnie (zwolnienie mnie - wcześniej mobbing- po 25 latach pracy), ciągła nieobecność w domu z powodu przerostu obowiązków służbowych drugiego syna, powodująca zaniedbania, chorobę i złe relacje w rodzinie...
   Już w pierwszych tygodniach modlitwy okazało się, że wnuczka postawiła swoje pierwsze samodzielne kroczki, że młodszy syn otrzymał telefon od pracodawcy, u którego praca była jego marzeniem i podjął mocną walkę z samym sobą, drugi syn otrzymał propozycję objęcia stanowiska, które pozwoli mu przebywać z chorą córeczką i całą rodziną.  Ja czekam na I-szą rozprawę sądową z pracodawcą i czuję, jak dokonała się we mnie przemiana - przestałam się bać, poukładały mi się myśli, pomodliłam się za osoby, które mobbingowały mnie, a potem zwolniły.  Ufam Przenajświętszej Maryi. 
  Odmawiajcie Nowennę Pompejańską ONA naprawdę pomaga. Królowa Różańca Świętego czyni cuda będąc Pośredniczką i Orędowniczką naszą. Królowo Różańca Świętego módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy!

   Wdzięczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.