Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

1.06.2014

Idźcie więc i nauczajcie



  
   Wczoraj było Święto Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny.  
  Dzisiaj obchodzimy Uroczystość Wniebowstąpienia Pańskiego.

  Można powiedzieć, że mamy w tym roku liturgicznym, życie Pana Jezusa, przedstawione niczym mgnienie.

   Nasze życie, to też takie mgnienie.
 Tak niedawno byliśmy piękni i młodzi.....
  Usłyszę pewnie od niektórych słowa: wypraszam sobie, ja taki właśnie jestem.
  No to szczęśliwe Dziecię Boże jesteś.

   Ja też jestem…. Ale duchem. 

 Jak wykorzystać to mgnienie, żeby pod jego koniec wejść utorowaną przez Pana Jezusa drogą, do niebios bram?

   Każdy ma jakieś swoje zadania szczegółowe, ale wszyscy mamy jedno zadanie:
 Być świadkiem Jezusa….. aż po krańce ziemi.

   Świadczyć może być trudno, ale w takich chwilach pamiętajmy dlaczego i dla Kogo to robimy, oraz wspominajmy na obietnicę Pana Jezusa:

 Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata.

  Pan mój i Bóg mój.
Panie Boże poślij mnie tam gdzie chcesz i tak jak chcesz.

I dodaj sił, żebym doszedł.

  Sławek +

 Liturgię Słowa dzisiejszej niedzieli znajdziemy tutaj:  http://www.modlitwa.e.pl/p/czytania-z-dnia.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.