Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

30.05.2014

Ostatnie słowo należy do Maryi



  Słowo Agnieszki do Jej świadectwa o Nowennie Pompejańskiej.

30 maja
  Jakiś czas temu pomagałam synowi koleżanki uporać się z tekstem Brechta.

   Oto, co otrzymałam w podziękowaniu.

 Był to pomysł nastoletniego Janka, jak się dowiedziałam. 

  Chłopak nie wiedział o moich ”przygodach  z Pompejańską”.
  Nie wiem, co napisać, zamieszczam jedynie zdjęcie podarunku. Mam zamiar wybrać się do Pompejów, ale na razie syneczek  za mały…
  Pompeje „przyszły więc do mnie”, bo obrazek  prosto  z włoskiego sanktuarium.

    Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.