Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

22.01.2014

Ty utkałeś mnie w łonie mej matki. Ps. 139.13b

                           Waszyngton 22.01.2014 Marsz dla życia.
                  Zaproszenie do modlitewnego zjednoczenia.
                  ( Linki bliżej informujące, na końcu wpisu.)

  Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię,
nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię,  Jr.1. 5a

  Pan Bóg, Stwórca,  z którym stworzeniu zachciewa się wchodzić w dyskusję....
Ile Dawca życia i wolności człowiekowi,  musi mieć dla niego Miłości, żeby na końcu jeszcze stać  się jego Zbawicielem.   Aby stworzenie mogło wrócić do Stwórcy….
I to za jaką cenę.
  Każde życie jest tyle samo warte. Życie dziecka nienarodzonego również.
Nim powstało, Pan Bóg je znał.


  A wielu nie chce znać, nie poruszają nawet  zdjęcia przerwanego życia dziecka w takim samym wieku - bo nie kochają, w jakim kochający, starają się to życie, a bywa, że i młodsze, ratować.
  Zwyciężyła u mnie jednak koncepcja pozytywna, a nie drastyczna. Stąd takie ilustracje do tekstu.
  W dniu 22 stycznia w Waszyngtonie odbędzie się kolejny Marsz dla życia.
 Trochę informacji zawarte jest w załączonych linkach.
 Bądźmy solidarni .  Ofiarujmy swoją modlitwę, post, cierpienie.
Zresztą nie tylko okazjonalnie.

Panie Boże
  Dziękuję Ci, że mnie stworzyłeś tak cudownie,
godne podziwu są Twoje dzieła.
I dobrze znasz moją duszę, Ps.139. 14

 Proszę wlej w nasze serca Miłość i wdzięczność.
Uzdolnij matki i ojców, aby jeśli dziecko poczną, przyjmowali je z radością.

   Sławek
 
 Linki informujące o waszyngtońskim marszu dla życia.



1 komentarz:

  1. Dzisiaj miałam okazję wziąć udział w pikiecie pod szpitalem, w którym zabija się dzieci. Myślę, że zarówno czynny udział jak i modlitwa mogą zdziałać cuda. Na pewno nie można być biernym. Trzeba walczyć na tyle, na ile kto może o te dzieciaczki i o ich mamy. Nie bądźmy obojętni na los nienarodzonych...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.