Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

30.07.2016

Nie być młodym emerytem



  Podobały mi się, między innymi, słowa Ojca Świętego Franciszka wypowiedziane do ludzi młodych ….
Aby nie byli młodymi emerytami. 
  Powiedział, że to Mu się nie podoba.

  Ja już od młodości daleko jestem, ale staram się emerytem nie być.
Chcę żyć, robić coś… w tym i tu w Inicjatywie Modlitwy Wstawienniczej.
   Nie bądźmy emerytami, niezależnie od tego w jakim wieku i gdzie jesteśmy.
 W tym również i w IMW.

  A w tym momencie Ojciec Święty mówi, że „Jezus posyła.
Chce żeby kościół szedł na świat.
Żeby wyjść z naszych ograniczeń, wyjść i pisać Ewangelię Miłości ….

   My też i również tu w IMW, jesteśmy kościołem…
 
  Fragment Psalmu responsoryjnego z dzisiejszej Liturgii Słowa mówi do nas tak: 

 Patrzcie i cieszcie się, ubodzy,  
niech ożyje serce szukających Boga.
Bo Pan wysłuchuje biednych  
i swoimi więźniami nie gardzi.


W Twojej dobroci wysłuchaj mnie, Panie.

                                              Sławek +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.