Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

21.04.2016

Dzieło Duchowej Adopcji Kapłanów


  Szukając informacji o Duchowej Adopcji Dziecka, ... przypadkowo natrafiłam na stronę Duchowej Adopcji Księdza.  Jeżeli ktoś byłby zainteresowany informacjami na ten temat, a nie wiedział o takowej tak jak ja, odsyłam na stronę Dzieło Duchowej Adopcji Kapłanów, założoną przez studentkę prawa i teologii Sandrę Kwiecień. Osobiście nie wiedziałam o takiej adopcji, niemniej jednak zainteresowałam się tematem i na pewno podejmę wyzwanie modlitwy za księdza/misjonarza/misjonarkę, szczególnie w obecnych czasach nagonki na kościół, duchownych, chrześcijan. Myślę, ze jesteśmy to winni kapłanom i osobom duchownym, którzy wspierają nas codzienną modlitwą i również bardzo potrzebują wsparcia. Zachęcam więc do modlitwy i przekazywania dalej tej informacji, a tym, którzy już sie modlą życzę wytrwałości i Opieki Ducha Św.
  Adres strony DDAK:  https://ddak.wordpress.com/

      Pozdrawiam 
                 Z Panem Bogiem 
                                            Viola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.