Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

2.07.2024

Kodeńskie wspomnienie. Modlitwa.

 

  Z wyjazdu do Kodnia....

 W końcu wybrałam się do Kodnia, do Sanktuarium Matki Boskiej Kodeńskiej Królowej Podlasia. Wstyd przyznać, mieszkam niedaleko, a wróciłam w to miejsce po 25 latach. Dlaczego tak długo? Nie mam prawa jazdy, transport publiczny pozostawia wiele do życzenia, bilet kosztuje, pieszo to nie z moją kondycją. Takie były moje wymówki, chociaż odmawiając wiele razy bardzo skuteczną nowennę do Matki Boskiej Kodeńskiej (książeczkę wydaną w latach 30 – tych, przekazała mi babcia, kiedy jeszcze chodziłam do liceum) przyrzekałam Jej odwiedziny. W tym roku pojechałam. Znalazłam busa z dobrym rozkładem jazdy, sprawdziłam, co dało się sprawdzić, spakowałam wodę i dobry humor i pojechałam pomiędzy polami, lasami i starymi wioseczkami.

  Bus zatrzymał się przed samym Sanktuarium. Wiedziałam, że jestem w dobrym miejscu o dobrej porze. Atmosfera spokoju, życzliwości, nadziei i ufności uspokaja każdego nawet takiego nerwusa i czarnomyśliciela, jak ja. Wpływa na to nie tylko obecność Matki, ale też okoliczna przyroda, Ogród św. Józefa, Ogród Matki Bożej, ścieżki medytacyjne z fontannami, Kalwaria, ścieżki różańcowe, gdzie na prawdę można przestać myśleć o codziennych problemach. Finałem mego pobytu była Msza Święta dla pielgrzymów i  turystów przed cudownym obrazem. Już przy wyjeździe wiedziałam, że wrócę tu za rok na dłużej. 
                                                                             Agnieszka

 

Modlitwa do Matki Bożej Kodeńskiej.

  Matko Najświętsza, słynąca cudami w swym obrazie w Kodniu, wielbię Cię jako Matkę Boga i moją Matkę. Pan nasz, Jezus Chrystus, któremu wiernie służyłaś, jako Syn był Ci posłuszny za życia ziemskiego i na Twoją prośbę uczynił pierwszy cud w Kanie Galilejskiej. Teraz również chętnie Cię wysłuchuje, gdy się wstawiasz za nami.
Błagam Cię, Najświętsza Matko Boga i moja Matko, wstaw się za mną w mojej potrzebie (…). Proś Jezusa, bo On Tobie nie odmawia, o cokolwiek Go prosisz. A przede wszystkim wyjednaj mi u swego Syna tę łaskę, o którą Cię proszę dla Jego chwały i zbawienia mojej duszy. 

Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.