Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

16.07.2016

Matka Boża z Góry Karmel. Szkaplerz.


  W dniu dzisiejszym obchodzimy Święto Najświętszej Maryi Panny z Góry Karmel, inaczej zwane Świętem Matki Bożej Szkaplerznej.  
  Myślę, że w gronie Osób modlących się w Inicjatywie Modlitwy Wstawienniczej, jak również  Gości naszej strony, czy profilu na Facebooku, są Osoby noszące Szkaplerz Karmelitański, a być może inny…
    Szkaplerz to znak wiary, wypływającej z niej nadziei, ale i świadectwa przynależności do Maryi.
 Chciałbym zachęcić, prosić, osoby noszące szkaplerz, do dania słowa świadectwa, czy to w komentarzu, czy w oddzielnym tekście przesłanym do nas. Adres w zakładce Kontakt.
   Myślę, że może to być zachętą dla innych do przyjęcia szkaplerza.

  Przywileje szkaplerzne:
  „Uznając szkaplerz znakiem Maryi Kościół święty, związał go z dwoma łaskami, tak zwanymi przywilejami szkaplerznymi: 
Pierwsza - szkaplerz gwarantuje szczególną opiekę Najświętszej Maryi Panny w trudnych sytuacjach i niebezpieczeństwach doczesnego życia;
Druga - w znaku szkaplerza Maryja obiecała szczęśliwą śmierć i zachowanie od wiecznego potępienia.”

   Szkaplerz to jednak też pewne zobowiązania i współpraca z Łaską… Wtedy właśnie, jak możemy przeczytać w załączonych informacyjnie linkach, osoba nosząca szkaplerz, może mieć udział w wymienionych przywilejach, gdyż szkaplerz sam w sobie, nie jest talizmanem, ale znakiem, wyrazem naszej wiary i podjętego zobowiązania modlitewnego i życia z Bogiem i Maryją.
                                                  
                                                              Sławek

1 komentarz:

  1. Szkaplerz przyjęłam w ubiegłym roku, otrzymałam ogromne łaski. Maryja sama naprowadza mnie na dobre rzeczy. Dzięki Niej wychodzę z niepełnosprawności i podjęłam na nowo pracę.Wstąpiłam do wspólnoty i w niej trwam. Otrzymałam łaskę czystości.Zmiany w moim życiu są tak namacalne, że zachęcam wszystkich do przyjęcia szkaplerza. Nie oznacza to, że nie mam już żadnych problemów, ale MB pomaga mi w wielu sytuacjach tak, że wychodzę z nich obronną ręką. Inaczej też podchodzę do swoich problemów.Maryja bardzo szybko zaprowadziła mnie do Jezusa. Chwała Panu za Jego Matkę!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.