Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

1.02.2016

Na pamiątkę Roku Miłosierdzia i na Godzinę Miłosierdzia - Modlitwa


 P A N I E  J E Z U   C H R Y S T E
  Wybiła właśnie MIŁOSIERDZIA GODZINA               
Na drzewie krzyża konać zaczynasz
Twoja Najświętsza Głowa opadła
Zalana łzami i krwią - bezwładna
Błagam właśnie teraz miłosierdzia Twego
Dla biednych grzeszników – dla siebie samego
Zanurzam się cały w Miłosierdziu Twoim
Wysławiając je i wielbiąc w sercu Twoim
Ono teraz na oścież otwarte dla wszelkiej duszy
Pomimo znoszonych w tej chwili katuszy
Dla całego świata wzywam jego wszechmocy!
Ze wszystkich swoich sił – z całej swojej mocy.
Zagłębiam się Panie w Twojej Wielkiej Męce
W niewyobrażalnej za mnie –grzesznika- udręce
A szczególnie w Twoim wielkim opuszczeniu
W tej chwili konania – o mój Zbawicielu
W przygniatający Twój niepokój Panie
I w Twoje zupełne wyczerpanie.
W ogromnych boleściach zostałeś pogrążony
Ze względu na mnie - Boże Nieskończony
Błagam Cię przebacz, że ciągle Cię krzyżuję
Przebijam Twoje Ręce i Bok - ż a ł u j ę !
Pozwalasz mi wniknąć w Twój śmiertelny smutek
Niechaj wywrze na mnie swój zbawienny skutek
Dla zasług Twojej bolesnej męki
Usłysz proszę, wołania moje i jęki
Które w swoim sercu rozważam

W modlitwach swoich często powtarzam
Przez mękę Twoją proszę Cię Panie:
Niech łaska Twoja ze mną zostanie
Pobłogosław mi skutecznie z wysokości krzyża
I całej mej rodzinie –do siebie ją przybliżaj
I rozszerz proszę granice moje
Niechaj dla Ciebie toczę boje
A ręka Twoja niech ze mną będzie
Prowadź mnie Jezu zawsze i wszędzie
Zachowaj mnie Panie także od złego
Niech niewidoczny będę dla niego
A utrapienie skończy się moje!
Nad sprawiedliwość miłosierdzie Twoje
Błogosław również nieprzyjaciołom moim
Byśmy się spotkali w Królestwie Twoim
Oni są moją drogą do Zbawienia
Moim słodkim jarzmem - do niesienia
Dodawaj mi siły by lżejsze było
I dostatecznie mnie uświęciło.

Z sercem skruszonym i z wielką ufnością
Proszę Cię Panie za (……..….) z miłością
Aby do Twojej owczarni powrócił(a)
Prawdziwie do Ciebie się nawrócił(a):
„O Krwi i Wodo, któraś wytrysnęła….(3X)
J E Z U  U F A M  T O B I E  (3x)”. AMEN.
                                  

      Na pamiątkę w Rok Miłosierdzia – niech ta modlitwa nas w Bogu utwierdza
    Niech nam pomoże do Pana się zbliżyć – pod drzewem krzyża jak On się uniżyć
    I Jego Mękę kontemplować, wysławiać Go – ponad wszystko miłować
    Zobaczyć sercem co uczynił dla nas – za nasze grzechy, przebity za nas.

                                                                 Mariusz B.

2 komentarze:

  1. Bóg zapłać Sławku i Aneto.
    Upublicznienie tego tekstu było dla mnie bardzo ważne - na chwałę Jezusowi.
    PS. Nigdy bym nie pomyślał, że do tego dojdzie.
    M-sz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękną modlitwę. Długo szukałam odpowiedniej na czas Godziny Miłosierdzia i wreszcie dzięki Wam, ją otrzymałam. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.