Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

20.07.2015

Moje przemyślenia w temacie upadków. Uczmy się od dzieci.

  Gdy małe dziecko uczy się chodzić wciąż upada, przewraca się i potyka. Wszystko jest dla niego przeszkodą, a upadki są często bardzo bolesne….
 Jednak dziecka to nie zraża; ono uparcie dąży do celu...

   Podobnie i my, uczący się chodzenia w obecności Bożej, wciąż upadamy i potykamy się o własne słabości. Jesteśmy jak małe dzieci, potrzebujące podtrzymywania i wparcia. Nasze działania są często bardzo nieporadne i nieskuteczne...
  Uczmy się od naszych młodszych braci tego, aby  NIGDY SIĘ NIE PODDAWAĆ i wspierać się
na wyciągniętym do pomocy silnym RAMIENIU BOGA.

  Wołam:
Boże, TY jesteś SKAŁĄ schronienia, otaczasz mnie opieką i nie pozwolisz upaść.
Jesteś ŹRÓDŁEM miłości, pokoju i radości,
Otaczasz mnie swoją ŁASKĄ i DOBROCIĄ...
  Dziękuję Ci za wszystko, czym mnie obdarzyłeś i wszystkich, których mi dałeś, naucz mnie ich akceptować i kochać... jak Ty mnie pokochałeś.

                                                                                Edyta

1 komentarz:

  1. Ładnie , prosto i konkretnie napisane.Dziękuję

    Ja pragnę dodać, że dzieci pomimo ostrzeżeń często nie słuchają , choć mówimy, zostaw , będzie bolało..., czasami robią sobie krzywdę i przychodzą do nas...., jak my do Pana Boga, po pocieszenie.

    Dzieci wiedzą, że weźmiemy ja na ręce , przytulimy i ukochamy.
    Bądźmy jak dzieci, wracajmy pomimo błędów do Boga, on też nas pocieszy, on zawsze czeka na nas z otwartymi ramionami, on nas kocha.

    Pozdrawiam

    Bożenka Pz

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.