Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

8.03.2015

Serce człowieka wierzącego... Ołtarz, czy targowisko?

  
  Czy w naszym sercu jest pragnienie Boga czy tego aby Bóg spełniał nasze prośby?... 
O to każdy musi zapytać sam siebie. Dopiero szczera odpowiedź na to pytanie pokazuje, czym tak naprawdę jest nasze serce.. domem modlitwy, miejscem spotkania z Bogiem, czy targowiskiem, w którym próbuję ugrać coś dla siebie, w przekonaniu, że moje prośby są słuszne i dobre, a za ich spełnienie płacę różnego rodzaju modlitwami.
  Jeśli pragniemy Boga w swym sercu i poprosimy Go o pomoc w walce z grzechami, słabościami, które panoszą się w naszym wnętrzu, to Pan, tak jak Jezus z dzisiejszej Ewangelii zrobi z tym porządek. 
  Ja już kilka razy przeżyłam takie Boże sprzątanie, mocowałam się z niektórymi grzechami bardzo długo, nie potrafiłam nic z nimi zrobić, a szczerze i prawdziwie chciałam z tym skończyć, tak jakby wrosły w moje serce i umysł....
   Wtedy zwróciłam się do Pana o pomoc, jak On to zrobił nie wiem... pewnie starczyły słowa...precz z tego serca... 
  Chciałabym, żeby kiedyś dodał...  To serce jest moim domem...

  A jak nie zapuścić serca w brudzie grzechu? 
Słuchać Słów Boga, Jego Przykazań... to one uczą nas mądrości i radują serce.
  Pan poradzi sobie z każdym naszym grzechem, tylko my naprawdę musimy chcieć się go pozbyć.

                                                                                 Ania M

1 komentarz:

  1. ile w nas milosci i wiary tyle przyzwolenia na obecność PANA BOGA w naszym zyciu . Z chciwości poznawania i doznawania wszystkiego popełniamy wiele bledow i przezto często upadamy nie mogąc się podnieść janek m.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.