Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

6.12.2014

Z Św. O. Pio w Adwent cz.11. Czy powinnam pytać Dlaczego? Wierzę!




Sobota, 6 grudnia.
Dobrego dnia, Siostro i Bracie!
Zatrzymaj się na chwilę…

    Mój świat zatrzymał się na chwilę dziś… Znowu dla mojego męża wymówienie z pracy. Nie sprawdził się, nie spodobał. Siedzę  przed ekranem komputera w takim bezruchu. Jak ciężko pisać… To pytanie  nieustanne, zadane już dziś z milion razy: dlaczego? Nie wiem, czy zdołam dokończyć tych zdań parę, bo jestem przybita. Tym, którzy może mają podobną sytuację, ale i Wszystkim, którzy jej szczęśliwie nie mają, przesyłam słowa Świętego .

       „Zwątpienie w Boga, jest dla Niego największą obelgą”.  
(CE,s.35.Tł.o.S.Kafel).

Wierzę w Ciebie, Panie Boże. Przyjmuję!                                                                               

                                   Święty Ojcze Pio, módl się za nami
                                                                                                      
                                                                                           Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.