Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

12.10.2014

Chcę na Ucztę.



  Czytania z minionego tygodnia zwracały naszą uwagę na Wiarę.
Wierzyć, uwierzyć Bogu i tak trwać w gotowości na Ucztę.
   Jak dobrze, że będzie ona dla wszystkich ludów, a nie tylko dla Narodu z którego wyszedł Ojciec Wiary.
  Dziękuję Panie Boże za Łaskę powszechności Ucztowania…. Możliwości Ucztowania.  „Cieszmy się i radujmy”.
 
 „Pan jest moim pasterzem…”
 Chcę iść za Nim i wierzyć, że:
Po wieczne czasy zamieszkam u Pana...”
Bo On:
 Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach  
przez wzgląd na swoją chwałę
….”
 Chociażbym przechodził przez ciemną dolinę,  
zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną
….”

 Czy Umiem cierpieć biedę?
Czy umiem  obfitować?
Czy do wszystkich w ogóle warunków jestem zaprawiony?...

 „Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia”.

 A Bóg mój według swego bogactwa zaspokoi wspaniale w Chrystusie Jezusie każdą waszą potrzebę. Bogu zaś i Ojcu naszemu chwała na wieki wieków. Amen.”

   Na niewielu weselach byłem w życiu…. Ale czeka mnie to najpiękniejsze.
 Jestem zaproszony....
Na to Wesele chcę się stawić i to stawić się w odpowiednim stroju.

 Panie Boże dopomóż, bo wolę mam żeby tam być i strój mieć piękny.
A Ty Panie dopasuj go do mnie.
  Proszę o tę Łaskę dla moich bliskich i Nas wszystkich zgromadzonych we Wspólnocie Modlitwy Wstawienniczej. Dla czytających te słowa również.
 
   Sławek + 

 Liturgię słowa z dzisiejszej niedzieli znajdziemy pod poniższym linkiem:
 http://www.niedziela.pl/index/liturgia/liturgia1.php?data=2014-10-12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.