Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

3.01.2014

Modlitwa w Sieci - Świadectwo Elżbiety



   Szczęść Boże

  Mam na imię Elżbieta. Od grudnia 2012 roku jestem współmodlącą się z Wami. 

A było to tak: 
  Znalazłam Wasz adres i poprosiłam o modlitwę w pewnej intencji.
Zaproponowaliście mi wspólną modlitwę. Byłam trochę przerażona - obowiązek spory. 

  W podjęciu decyzji na „tak" pomógł mi mój znajomy (intencja modlitewna była w jego sprawie) - zadeklarował się, że będzie modlił się ze mną. Tak właśnie już od ponad 12 miesięcy modlimy się razem patrząc na siebie przez Skype,a.

  Kiedy modlimy się z Andrzejem,
to do napisanych intencji dodajemy swoje. Często modlimy się też za tych, którzy nie modlą się, a jest im ciężko.

  Przyznam się jeszcze do jednego. 
 Zachęta do wspólnej modlitwy była pewnym przełomem w moim życiu.  Od kilku lat należę do Róży Różańcowej. Niestety często nie odmawiałam tej zadeklarowanej "10". Kiedy "wjechałeś" mi na ambicję (jeśli tak można określić twarde słowa o odpowiedzialności za czyny) postanowiłam spróbować - może się uda.

  Dziś wiem - bez pomocy, czyli współmodlenia ze strony Andrzeja pewnie bym znowu poległa.  A tak, nawet jeśli w trakcie jakiegoś wyjazdu nie mam możliwości odczytania intencji, to i tak się modlę.

   Pozdrawiam Was serdecznie, Szczęść Boże
                                                                       
      Elżbieta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.