Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

30.08.2021

Spotkanie z Kardynałem Stefanem Wyszyńskim cz.5. Maryja Matka Miłości.


Umiłuj Maryję, niech miłość twoja przelewa się na innych. Z Maryją od rana do wieczora…

Ucz się Miłości.

Spotkanie 5

  „ „Ja miłuję tych, którzy mnie miłują” – Mówi Maryja do swoich sług, słowami Księgi Przysłów ( Prz. 8.17 ) Z lekiem walczę o tę miłość. Wydaje mi się, że miłuję: wszak nie umiem jednego dnia spędzić bez Ciebie, bez Twojego Imienia, bez „Zdrowaś Maryjo”, bez różańca, bez aktu oddania się Tobie. Czym byłoby życie moje, gdybym o Tobie zapomniał? Nie mogę _ nawet gdybym kazał się jeszcze słabszym, niż jestem, nawet gdyby sumienie moje zarosło lasem grzechów, nawet gdybym ogłuchł z męki i bólu opuszczenia. Ale i wtedy, na tym łez padole, jeszcze bym wołał: Witaj…” – A więc miłuję ciebie!

Radosny wniosek, gdyż on to mówi mi: „Ja miłuję tych, którzy mnie miłują.” Mam odpowiedź!  Zresztą nie wątpiłem, że ty miłujesz, bo w Tobie jest miłość Ojca, który pierwszy umiłował. Ojciec rodzi miłość. A Matka Go naśladuje. Miłujesz, bo Ojciec umiłował. Miłujesz pierwej, niż ktokolwiek  Ciebie umiłował. A, że ja ciebie miłuję, to dlatego, żeś przyniosła mi miłość z Ojca.”

Stoczek Warmiński  26 VIII 1954r czwartek  

Źródło :

"Zapiski więzienne". Wyd. Paryż 1982r

Oprac. Sławek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.