Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

9.05.2021

"Będziesz miłował..."

  

 Po pierwsze Miłość, po drugie Miłość, po trzecie Miłość... i tak, można by, napisać najgrubszą książkę świata.

 

Za mało jest Miłości na świecie, za mało jest Miłości w Ojczyźnie naszej, za mało jest Miłości w rodzinach naszych, za mało jest miłości w każdym z nas... i dlatego wszelkie relacje od światowych do naszych własnych są takie, jakie są.

  Można by wiele pisać o Miłości,  ale cóż mogą znaczyć te słowa i co mogą zmienić... skoro nawet, nie są słuchane, albo są słuchane za mało, słowa Pana Jezusa...

  A Jezus w dzisiejszej Ewangelii mówi: "Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. Trwajcie w miłości mojej!   Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości." J.15.9-10 

 I dalej  "To jest moje przykazanie, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem."  J.15.12

 Na zakończenie czytanego dziś fragmentu mowy naszego Pana i Zbawiciela, który otrzymał tytuł: Prawa przyjaźni z Chrystusem, po raz kolejny słyszymy wezwanie: "To wam przykazuję, abyście się wzajemnie miłowali." J.15.17

  Po trzykroć powtórzone wezwanie do Miłości, w tak krótkiej przemowie, świadczy o tym, jak ważne jest to, o czym Pan Jezus mówi.

Dodaje też:  "Wy jesteście przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazuję." J.15.14

 Potrzeba nam wszystkim Miłości, jak chleba i wody, jak światła... Bez tego nie ma życia.

Bądźmy, stawajmy się przyjaciółmi Chrystusa. 

Żyjmy Nim, żyjmy Jego słowem. 

MIŁUJMY,  MIŁUJMY,  MIŁUJMY ...

                                                                   Sławek +

Liturgię Słowa dzisiejszej niedzieli znajdziemy pod linkiem:

https://niezbednik.niedziela.pl/dzien/2021-05-09

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.