Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

6.02.2019

Szczęście że mogłam poznać Jezusa

Szczęście, moim zdaniem pojęcie względne. Przychodzą dni, kiedy naprawdę jestem bardzo szczęśliwa, czuję się tak jakbym miała skrzydła i zaraz mogła odlecieć w górę i szybować. A czasami są takie dni, kiedy nie mam siły nawet głowy z pod kołdry wystawić. Kiedyś byłam zła na siebie za dni kiedy czułam się nieszczęśliwa, myślałam że powinnam "latać na skrzydłach szczęścia" każdego dnia. 

  Po latach wiem,  że... i tu zacytuję słowa mojej ulubionej piosenki Anny Marii Jopek "Na dłoni":
"Tak łatwo z rąk wymyka się,
ucieka wciąż, znika we mgle.
A ty je chcesz na własność mieć...
Zamknąć na klucz,
przed światem schować, skryć jak skarb,
swój prywatny skarb.


Niemożliwe
bo szczęście to, przelotny gość
szczęście to piórko na dłoni.
Co zjawia się, gdy samo chce
i gdy się za nim nie goni."

   Zachęcam do wysłuchania tej piosenki, jest w niej tyle mądrości. Teraz gdy jest mi źle, przypominam sobie, że warto doceniać to co się ma, cieszyć się z drobnych rzeczy.
Dla mnie najważniejszy jest pokój w sercu, on nie znika,  świadomość że jestem kochana prawdziwą miłością, odwieczną.  Szczęście że mogłam poznać Jezusa:) :) 

                                                                Marzena

1 komentarz:

  1. Słowa są piękne,dające dużo do myślenia,ale śpiewu pewnie nie chciałabym słuchać.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.