Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

24.05.2018

O Duchu Świętym i uwielbieniu Pana


  Od kilku dni, staram się regularnie odmawiać litanię do Ducha Świętego.
Był okres, kiedy dość często uczęszczałem na spotkania parafialnej grupy Odnowy w Duchu Świętym.

Jestem ciekaw bliskiej relacji z Trzecią Osobą Trójcy Świętej.
Chciałbym, aby Duch Święty mną zawładną i to w pełnym znaczeniu tego słowa.
Moje myślenie, życie, działanie, na pewno było by wtedy inne, całkowicie podporządkowane Jemu, Jego natchnieniom i miłości, jaką chce mnie ogarniać każdego dnia. 

Nie wyszło mi z seminarium odnowy wiary, na które miałem jeździć. 
No cóż, zablokowałem się na Jego łaskę. 
Teraz tego żałuję. Wierzę w istnienie Ducha Świętego, nie neguję Jego obecności, ale nie potrafię Go w pełni doświadczyć, czyli się na Niego szeroko otworzyć. 
Modlitwa - najpierw uwielbienia, potem dziękczynienia a na końcu dopiero modlitwa prośby.
Boga trzeba uwielbiać za wszystko! Przede wszystkim za to, że Jest. 
W końcu na jakimś etapie mojego życia, wszedł w nie i pozostaje do dziś. 
Tyle darów od Niego otrzymuję, że nie sposób ich wszystkich wymienić.
Bóg mnie kocha, ochrania i wybacza mi moje złości, grzechy i niewierności.
Za to należy Mu się stokrotne uwielbienie!
  
                                                           Michał Sz

1 komentarz:

  1. Michale - na początku dziękuję Ci, że JESTEŚ. Wydaje mi się, że cierpisz. I to cierpisz z powodu tego czego nie robi dla Ciebie Duch Święty - tzn. nie robi tego czego Ty byś chciał. Jednak wiara nakazuje nam ufać ze On ciągle działa i to tak jak sam chce działać i wtedy kiedy chce działać. I tak właśnie JEST. Znalazłem osobiście dużą sprzeczność w jednym zdaniu które napisałeś. Uważam, że otwierając się na Ducha Świętego wcale nie musimy poczuć Jego obecności. On i tak działa. Nawet gdy nic nie czujemy. Przypuszczam, że Ty chcesz CZUĆ. Pewnie wielu tak ma. Wysłuchaj się w głos swojego serca - co On mówi dzisiaj do Ciebie. Czasem po kilka razy słucham słów Ewangelii by prawdziwie usłyszeć. Zanim odpisałem Tobie przeczytałem twoje słowa kilka razy. Ile razy Ty przeczytasz moje aby usłyszeć co Bóg ma dla Ciebie. Wcześniej pomodliłem się sercem by Pan Bóg prowadził moje myśli. I ja wiem, że dzięki Tobie umacnianie swoją wiarę. A może rozważamy dzisiaj to pieknp zdanie świat. Faustyny które widnieje na obrazku powyżej. Czasem mamy przed nosem rozwiązanie a go nie widzimy...
    Chwała Panu - z Panem Bogiem i Maryją. M.B

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.