Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

4.04.2017

...jak "zamieszkać" w Biblii - Świadectwo Eli B.


 Jak odróżniać słowo Boga od innych słów,
jak być mu posłusznym i jak je przekazywać...

  Tydzień przed rekolekcjami, uczestniczyłam w naszym Wieczorze Uwielbienia, następnie Noc Uwielbienia w Domu Miłosierdzia, teraz czekałam z radością na wcześniej już planowane zimowe rekolekcje Odnowy w Duchu Świętym.
Cieszyłam :) :) :)  się i czekałam na ten piękny czas, gdzie będę kosztować wykwintnych duchowych rarytasów, będę uczyła się w szkole mojego Mistrza - tylko przy Nim, o Nim i dla Niego.

  Jednak wiadomo, że gdzie rodzi się dobro, zły zniechęca, kładzie kłody pod nogi i robi wszystko, żeby odciągnąć od dobrego.
Dzień przed wyjazdem na rekolekcje, zaczęły u mnie dziać się różne złe rzeczy...
nazbierało się, aż pięć przeciwności a w tym i problem z autem, którym miałam dowozić Siostry z mojej Wspólnoty na rekolekcje.


  Piątek, dzień rozpoczęcia rekolekcji, plecak już spakowany.
Ok 5 h przed rozpoczęciem rekolekcji, telefonuje jedna z Sióstr ze Wspólnoty i znów jakieś... oj, hmm, ach, och...  Zawsze znajdzie się jakieś ale, które próbuje zniechęcić, oderwać od rekolekcji.
Tak też się stało z naszą Wspólnotą „Wypłyń na głębię”.
Zatelefonowała jedna z Sióstr do CEF, poprosiła o wykreślenie z listy, uczestników rekolekcji, całą Wspólnotę
„Wypłyń na głębię”... zatopieni !

   Siedząc w domu, patrzę na spakowany plecak, myślę sobie, co tu teraz mam robić...
Smutek wielki mną zawładnął i pytanie dlaczego, dlaczego nie jedziemy na rekolekcje (?)
Otwieram Pismo Święte, Pierwszy List Świętego Piotra, czytam, czytam...  i... Bądźcie trzeźwi! Czuwajcie! Przeciwnik wasz, diabeł, jak lew ryczący krąży szukając kogo pożreć (1P5,8)
Przypominam sobie, że Pan Jezus mówiąc wielokrotnie o szatanie, nazywa go „księciem ciemności”.
 A ja mówię kłamca, złodziej, kusiciel, manipulator...
Tak zmanipulował nas i pragnął odciągnąć nas od tych rekolekcji.
Po przeczytaniu tego fragmentu Pisma Świętego, telefonuje do mnie Benia - jedna z Sióstr ze Wspólnoty…
nie dałam Jej dojść do głosu, od razu mówię, jakie dostałam SŁOWO BOŻE i że jesteśmy rzucone na arenę i mamy na niej walczyć z dzikimi zwierzętami, musimy przeciwstawić się diabłu...
  Benia opowiada, że również sięgnęła po Pismo Święte i też dostała podobne SŁOWO BOŻE...
Zapada decyzja, jedziemy !!! Telefony w ruch... :)
   Pomimo wszelkich przeciwności..., gęstej mgły, ciemności, leśnej wyboistej drogi (której nie znałyśmy)… modliłam się aby nie poszedł mi przegub, który nie udało mi się naprawić, jadąc prawie na oślep z Bożą pomocą wypłynęliśmy na głębie i dotarłyśmy do celu :)

  Kochani Rodzinko IMW, byliście ze mną w Waszych intencjach :) rekolekcje za mną, ale pragnę je pamiętać, to był radosny czas oderwania się od szarej rzeczywistości, problemów dnia codziennego, czas przebywania w bliskości Boga Ojca, Syna i Ducha Świętego, czas spotkania ze Słowem Bożym,...

 Uwielbiam Ciebie Boże i wdzięcznym sercem dziękuję Ci, umiłowany Ojcze w niebie, za Twoje Słowo, które przemieniło moje serce, pouczyło je, wskazało drogę, dziękuję za cudowną łaskę tych rekolekcji, którą miałam radość spędzić z Tobą i Współbraćmi.
Chwała Panu!
                                                             Ela B

2 komentarze:

  1. Współmodląca się Anna4 kwietnia 2017 14:23

    Eluniu.
    Piękne świadectwo. Wydaje mi się, że taka powinna być nasza codzienność. Szukając pomocy w Słowie Bożym. Dziękuję, ze mi o tym przypomniałaś, bo gdzieś w pędzie naszego życia nam to umyka.

    Z Panem Bogiem i Maryją

    OdpowiedzUsuń
  2. Eluniu :):):) dziękuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.