Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

17.12.2014

Z O. Św. Pio w Adwent.cz. 21 O serce czyste i mężne również.



  O czas dla serca...


  Środa, 17 grudnia.
 Dobrego wieczoru, Siostro i Bracie!
Zatrzymaj się na chwilę…
   
  
Obowiązki mnie pokonały! We wtorek nie napisałam ani jednego słowa. Jestem znużona wywiązywaniem się ze wszystkiego. Sens ma to może mały, ale o grosz w kieszeni trzeba się też troszczyć, nawet jeśli ta praca nie zapewnia go w obfitości....
  Tak się troszczyłam o te „grosze” i wykonywałam obowiązki, że o sercu już pomyśleć nie zdążyłam. Teraz przysiadłam i odczytuję takie słowa Świętego, które Wam przekazuję.
  I płakać mi się chce, choć rzadko się wzruszam, bo tak mnie ukształtowano. Panować, panować…nad emocjami.

Słowa Świętego Ojca Pio na dziś…Wołanie o serce właściwie ukształtowane.
      
 „Śmiało, trzeba troskliwie dbać o serce właściwie ukształtowane i nie trzeba oszczędzać na tym, co może być pożyteczne dla jego szczęścia. Wprawdzie w każdym czasie, czyli w każdym wieku, można i powinno się to robić, jednak czas, w którym żyjesz, najbardziej się do tego nadaje”.
                                               (Epist.III,s.418.Tł.o.S.Kafel).

 Święty Ojcze Pio, módl się za nami, byśmy czas, który nam dano, umieli wykorzystać dobrze na właściwe ukształtowanie serca.

  Po co nam troska o doczesność, jeśli serce będzie w nas martwe? Śmiało!
   Zaufajmy Świętemu!
                                                                                           Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.