Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

17.03.2014

JEZU ŻYWY DZIAŁAJ


  SZCZĘŚĆ BOŻE
 WITAM KOCHANI

  Czytając ostatnie intencje modlitwy dostrzegam, że przeważają prośby o pomoc w złym samopoczuciu, załamaniu a nawet depresji.

  Sama przekonałam się, że z Łaską Bożą można pokonać zło. Wypełnić powstałą pustkę Słowem Bożym, które jest żywe i działa bo smutne nastroje, złe samopoczucie mogą się zdarzać każdemu, ale nie trwać w tym, nie wchodzić w to.

  Kiedyś powiedziałam do Boga < tak mnie wkurza ta depresja, ok. jestem chora, ale nie chcę być! Proszę dodaj mi sił, odwagi do walki z tym.

 Pokaż mi Panie co mogę zmienić ja, to zmienię, ale Ty zrób to, czego ja nie mogę zmienić, pomóż mi, bo sama jestem słaba.
  Bóg chce bym ja z Nim współpracowała,
pokazuje mi sytuacje, zdarzenia, w których mogę postąpić inaczej, czasem przetrwać coś trudnego, ale w pokoju, bez nerwów, nie  chaotycznie i bez rozwagi, tak jak dawniej.
  Bóg chce mojego szczęścia, pragnie tego dla mnie.

 Uwielbiam Go za wszystkie trudności w moim życiu bo wierzę, że one nadają wartości mojej wierze.

 Może ktoś pomyśli, że się wymądrzam, ale jeśli pomogę chociaż JEDNEJ osobie odkryć tą Bożą tajemnicę to warto było.


      JEZU ŻYWY DZIAŁAJ

 Czuję..nadchodzi..zbliża się..
Już uczyniła pierwszy krok...
Uchyl jej drzwi a rozpanoszy się!
Na kilka... długich dni

 Ty Panie mówisz do niej: DOŚĆ!
Wytracasz jej narzędzie z rąk.
A do mnie mówisz:
 Oto JA JESTEM z tobą dzień i noc
uwierz we mnie, w moją moc!
                                                       

                             Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.