Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

27.01.2014

Boże dziecię.

Boże dziecię? 
Ja?…  
 Nie będę się sprzeciwiać… jestem dzieckiem Bożym, czuję Jego opiekę, miłość i mądrość… każde słowo wypowiedziane przez Boga jest prawdą, czasem trudną, ale pełną delikatności… i za to też Go szanuję…, że nie owija w bawełnę i nie mówi jak to będzie wspaniale i bezproblemowo…
  Od samego początku, gdy powiedziałam Bogu TAK,  słyszałam, że będzie ciężko, ale to jest jedyny sposób, aby podążać za Jezusem.

Ale takim dzieckiem Bożym jest każdy z nas ;-)))

Zastanawiasz się jak Bóg na Ciebie patrzy?

A ja wiem…

 Błogosławieni, którzy nie widzieli a uwierzyli - odnajdujesz w tym zdaniu siebie?

  Wczoraj był dobry dzień, wieczorem jeszcze poszłam na Mszę Św.
Jak dobrze czuć taki pokój w sercu... brak wątpliwości, pewność, zgodę na Jego wolę.
Po każdej Spowiedzi jestem pod wrażeniem Jego mocy...

  Ja nie mogę się nadziwić, że faktycznie ten cały brud, to wszystko z czym przychodzę do kratek konfesjonału jest przez Najwyższego zabierane ode mnie.
Nie da się racjonalnie do tego podejść… dla mnie to są cuda ;-))

  Naprawdę, tylko dzięki Najwyższemu to wszystko jest możliwe, tylko dzięki Niemu.
Ja czasem nie potrafię wyjaśnić tego, co się dzieje w moim sercu i jak reaguje, ale już przestałam sie dziwić.  
  Jest Bogiem, Stworzycielem… cóż to dla Niego, zmienić jedno ludzkie serce?
I choć w głowie jeszcze krążą wcześniejsze myśli, to w sercu jest pokój.

 Oby Boży Pokój, był udziałem wszystkich Jego dzieci.

  Ania

2 komentarze:

  1. Aniu

    "Bogu mojemu dziękuję wciąż za was, za łaskę daną wam w Chrystusie Jezusie. W Nim to bowiem zostaliście wzbogaceni we wszystko: we wszelkie słowo i wszelkie poznanie, bo świadectwo Chrystusowe utrwaliło się w was, tak iż nie brakuje wam żadnego daru łaski, gdy oczekujecie objawienia się Pana naszego Jezusa Chrystusa. On też będzie umacniał was aż do końca, abyście byli bez zarzutu w dzień Pana naszego Jezusa Chrystusa. Wierny jest Bóg, który powołał nas do wspólnoty z Synem swoim Jezusem Chrystusem, Panem naszym."
    1Kor.1.4-9

    Sławek

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.