Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

8.10.2019

Tajemnica IV Radosna Ofiarowanie w świątyni.

"A Twoją duszę miecz przeniknie"
  Te słowa Symeona skierowane do Maryi, słyszy każda kobieta, która dowiaduje się, że jej nienarodzone jeszcze dziecko urodzi się chore. Jaki to musi być straszny ból, jaki to musi być straszny bunt? Tysiące pytań….  Dlaczego mnie się to przytrafiło, dlaczego to moje dziecko? Dlaczego, dlaczego, dlaczego?
   
  Jak sobie poradzę , czy dam radę?
   
  Dasz radę jeśli zaufasz Bogu, nie ludziom. Oni wmawiają ci, że to wielki ciężar, Bóg nigdy nie daje ci ciężarów nie do udźwignięcia. Skoro dał ci chore dziecko, to wie, że sobie poradzisz. Zabójstwo to najgorsze co możesz zrobić. Każdy chce żyć. A jeżeli twoje dziecko umrze zaraz po porodzie, to ty wyjdziesz ze szpitala jako matka, nie morderczyni.
                                                               Alina

1x Ojcze Nasz, 10x Zdrowaś Maryjo, 1x Chwała Ojcu, 1x O Mój Jezu

1 komentarz:

  1. Szczęść Boże
    chcę tylko powiedzieć , że poruszyłaś wrażliwy temat.
    nie rozumiem kobiet, które zabijają swoje dzieci, bo coś może być nie tak. Pamiętam swoją pierwszą ciąże, źle ją znosiłam. Chciałam żeby moje dziecko było idealne. Pomimo deficytów i zaburzeń jakie później wyszły na jaw dla mnie jest idealne i zawsze będzie. Pamiętam że przed ciążą wzięłam w adopcję duchową dziecko zagrożone . Myślę , że to mi pomogło.
    Niech każdy z nas weźmie choć dziesiątkę różańca odmówi w intencji zagrożonych śmiercią dzieci.
    To, że dziecko jest inne , chore czy upośledzone, to nie znaczy, że ktoś ma prawo pozbawić go daru , który dał mu Bóg-życia.
    Wiesz Alino, tak do mnie dotarło, że powinnam wziąć w duchową adopcję kolejne dziecko, którego życie jest zagrożone. Dla Boga i tak będzie to dziecko idealne.
    ... Pani Boże Tobie oddaje moje dzieci, Tobie ofiaruję trudy i zmagania dnia codziennego w opiece nad moimi dziećmi. Daj mi siłę. Wiem, że jesteś ze mną i wszystko już zaplanowałeś.amen
    Bożenka PZ

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.