Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

17.03.2016

Gorzkie Żale ( Grażyna Anna )


  Nie zawsze w modlitewnym skupieniu odprawiałam Gorzkie Żale. Śpiewanie na "jedną modłę" wydawało mi się nudne, takie staromodne, dla babć z pierwszych ławek w kościele.   Nie wiem kiedy, nagle uderzyło mnie pytanie, które postawiłam sobie: a gdyby tak Pan Bóg powiedział o mnie: jaka ona jest przewidywalna, wciąż te same grzechy, te same upadki, taka nuda z niej bije... dla kogo Ja się poświęciłem?
  No i strach mnie obleciał, bo to przecież nie tak! Nie tak, Panie Jezu, tylko czasem po prostu nie potrafię przeżywać Twej męki tak, jak na to zasługuje...
  To mnie męczy, ale i pokazuje, że mam się starać nie dlatego, że "tak wypadałoby", ale doceniam całym sercem Twoją miłość do mnie, takiej nudnej i czasem po prostu irytującej...
  To piękne doświadczenie Gorzkich Żali przybliża mnie do ran Zbawiciela, w Wielkim Poście dziękuję za tak wspaniałą modlitwę.

                            Szczęść Boże wszystkim.

                                                        Grażyna Anna

Gorzkie żale cz 1
https://www.youtube.com/watch?v=Ao7kviTwmQU  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.