Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

14.06.2015

Przynosić owoce

  
Stawiając Boga na pierwszym miejscu w swoim życiu wkraczamy w rzeczywistość Królestwa Bożego.

  
  W rzeczywistość, w której bezgranicznie ufamy Najwyższemu i wierzymy w Słowo Boże. Myślę, że wielu z nas ma z tym problem, ja miałam i nadal mam. Ale doświadczyłam tego co Jezus powiedział w przypowieści "Czy śpi, czy czuwa, we dnie i w nocy nasienie kiełkuje i rośnie, on sam nie wie jak".

   Moim zadaniem było chyba tylko pozwolenie na działanie Jezusa w sercu i nie przeszkadzanie, bo sama z siebie nie umiałam, nie potrafiłam nic zmienić w sobie. Prosiłam dobrego Boga o przemianę serca..to była stała modlitwa słowami.."Jezu cichy i pokornego serca uczyń serce me według serca Twego"...i sama nie wiem jak ale po pewnym czasie zauważyłam zmiany w moim myśleniu, postrzeganiu innych, podejściu do problemów, zauważyłam wzrost zaufania, miłości, większy pokój serca....
  I mam świadomość, że sam kłos, drzewo jest bezużyteczne jeśli nie spadnie na ziemię ziarno, które obumrze lub drzewo nie wyda owocu i nie będzie schronieniem dla ptaków. Wiara ma przynieść owoc, ma służyć drugiemu człowiekowi, wtedy oddajemy największy hołd i dziękczynienie siewcy… Jezusowi Chrystusowi.
                                                                                 Ania M

Liturgię słowa z dzisiejszej niedzieli znajdziemy pod linkiem: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.