Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

18.02.2015

Czy ufasz nauczaniu Kościoła Katolickiego ? Popielec

   Kolejna Środa Popielcowa … czy spodziewasz się jeszcze czegoś  nowego w związku z tym dniem ? 


 Czy może myślisz, że … znowu to samo… że  już właściwie wszystko w życiu masz uporządkowane …   i ....
  A tu Kościół znowu woła: nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię…albo… prochem jesteś i w proch się obrócisz… :)

  Kościół  nieustannie, a w takie dni jak dzisiejszy z mocą przypomina nam o co chodzi w wierze, którą wyznajemy… Kościół czyni to z troski o nas, abyśmy w takim konkretnym momencie zatrzymali się i na nowo rozglądnęli się w sobie i wokół siebie…

…by poszukać prawdy o sobie, o własnym życiu, relacjach które tworzymy, w których trwamy…  poszukać na nowo,  czyli  w taki sposób, by PRAWDA przenikała nasze „prawdy” głoszone o sobie, o tych z którymi żyjemy, spotykamy się … „prawdy”  o których przekonujemy siebie samych oraz innych… aby czuć się komfortowo… :)…

 Kolejny Wielki Post przed nami… czy spodziewasz się czegoś nowego  w odniesieniu  do siebie samego :)… nowego w sensie głębszego poznania siebie, swojego serca… czy zgadzasz się na wysiłek, by Pan Bóg zajrzał do twojego serca… Bóg tego chce… a ty?

…Może warto tam zajrzeć i… by zwrócić swoje  serce ku Bogu… to się nazywa nawrócenie, czyli gotowość do szczerości wobec samych siebie… do odrzucenia służenia dwom panom…
do wolności by z całej duszy kochać Boga, wierzyć w Jego Moc… i  ze skruchą wołać Ps 51:
 Zmiłuj się nade mną, Boże, w łaskawości swojej,
w ogromie swej litości zgładź nieprawość moją.
Obmyj mnie zupełnie z mojej winy
i oczyść mnie z grzechu mojego.
Uznaję bowiem nieprawość moją,
a grzech mój jest zawsze przede mną.
Przeciwko Tobie samemu zgrzeszyłem
i uczyniłem, co złe jest przed Tobą,
(…) Stwórz, Boże, we mnie serce czyste
i odnów we mnie moc ducha.
Nie odrzucaj mnie od swego oblicza
i nie odbieraj mi świętego ducha swego.
Przywróć mi radość Twojego zbawienia
i wzmocnij mnie duchem ofiarnym.
Panie, otwórz wargi moje,
a usta moje będą głosić Twoją chwałę. (…)

   Bóg nas wysłucha  jeśli będziemy powtarzać szczerze : Stwórz, Boże, we mnie serce czyste i odnów we mnie moc ducha… Bóg nas wysłucha i  wtedy nasze nawrócenie, jako coś zupełnie nowego w nas samych, będziemy mogli zrealizować w konkretnym postępowaniu wobec innych ludzi… :) :) :)

                                                                                    Elżbieta 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.