Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

20.12.2014

Z Św. O. Pio w Adwent cz.23. W Tobie znajdzie pokój dusza moja




 Chcę iść za Twoim Światłem Panie.

 Sobota, 20 grudnia.
Dzień dobry, Siostro i Bracie!
Zatrzymaj się na chwilę… 


Jezu, Tyś jest światłością mej duszy. Niech ciemność ma nie przemawia do mnie już.
Jezu, Tyś jest światłością mej duszy, daj mi moc przyjąć dziś miłość Twą.    
                                              ( z pieśni  Tàize )                                                                                          
Powolutku zbliżamy się do szczególnego dnia naszego oczekiwania. U mnie  czekanie okazało się brzemienne w życiowe problemy, ale mimo wszystko, częściej towarzyszy mi.. nam… spokój. Małżeństwo - uobecniony Bóg, który jest miłością … Jakaż jestem szczęśliwa, że nie musimy troszczyć się o wyszukane prezenty, które  potem zalegają w szufladach. Będzie inaczej, skromniej. I… żalu nie odczuwam.
Żyjemy. W zdrowiu. Znowu przeoraliśmy nasze życie i trwamy w ufności pomimo różnych braków. Za chwile narodzi się Miłość, która ofiaruje się nam w całej niewinności dziecka. Największy prezent!

Co mamy tej Miłości do ofiarowania?
       „Ubóstwo, pokora, poniżenie, wzgarda otaczają Słowo, które stało się Ciałem.
Jednak my z tej ciemności, w którą Słowo Wcielone zostało spowite, wydobywamy jedną rzecz, słyszymy jeden głos, widzimy jedną wspaniałą prawdę. To wszystko uczyniłeś z miłości i  zapraszasz nas nie do czego innego, ale tylko do miłości, dajesz nam tylko dowody miłości”.
(Epist.IV,s.866.Tł.o.S.Kafel).

  Ty dasz mi pokój serca, Panie Boże mój, bo Tyś zbawieniem mym. Tak. W Tobie znajdzie pokój dusza moja…I uciszy się....   (z pieśni Tàize)

   Święty Ojcze Pio, módl się za nami, byśmy trawli w cichym skupieniu, oczekując narodzenia słowa Wcielonego.
                                                                                        Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.