Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

19.10.2014

Pan mój i Bóg mój. Wszysko z Niego i dla Niego.


  W dzisiejszych czytaniach Pan Bóg daje mi wyraźny sygnał, co, a raczej Kto, powinien być dla mnie w życiu najważniejszy.
We fragmencie z pierwszego czytania możemy usłyszeć takie oto słowa.

"Ja jestem Pan, i nie ma innego. Poza Mną nie ma Boga. Przypaszę ci broń, chociaż Mnie nie znałeś, aby wiedziano od wschodu słońca aż do zachodu, że beze Mnie nie ma niczego. Ja jestem Pan, i nie ma innego."

 Kiedy natomiast rozważałam słowa ewangelii, w której Jezus mówi: "Oddajcie więc Cezarowi to, co należy do Cezara, a Bogu to, co należy do Boga", zastanawiałam się co tak naprawdę Jezus chce przez to powiedzieć?

Moje życie, mam dzięki Niemu i tak naprawdę w całości należy do Niego, bo bez Niego mnie by nie było. Wszystko co robię, powinnam oddać Jemu, bo tylko dzięki Niemu jestem zdolna do wykonywania tych wszystkich czynności.
 Moja codzienność, moje dobra... dzięki komu to mam?

Bez Boga nie byłabym tym kim jestem, nie mogłabym robić tego co robię i nie miałabym tego co mam.

  Te czytania bardzo konkretnie dają mi do zrozumienia, że wszystko co robię, powinnam oddać właśnie Panu.

Oby zawsze Pan Bóg był na pierwszym miejscu.

  Aneta

 Całość liturgii słowa z dzisiejszej niedzieli znajdziemy pod linkiem:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.