Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

3.09.2014

„O Jezu, oddaję się Tobie, troszcz się Ty”. Akt oddania się Panu Jezusowi według Don Dolindo Ruotolo.



Przedwczoraj, przez tak zwany "przypadek", natrafiłam na pewną stronę, na której znajdował się "Akt oddania się Panu Jezusowi". Link podaję na końcu tekstu.

Myślę, jestem pewna, że ta strona pokazała się w odpowiednim dniu i o odpowiednim czasie, ponieważ okazała się komuś bardzo pomocna.

W skrócie tylko napiszę, że ten akt jest w szczególny sposób skierowany do osób, które są przytłoczone jakimiś problemami, zmartwieniami, z którymi nie mogą sobie poradzić.

Kiedy wydaje im się, że zostają pozostawione same sobie, kiedy czują się tymi problemami osaczone i wydaje im się, że znalazły się w beznadziejnym położeniu, Pan Jezus mówi:

"Oddajcie Mi swoje zmartwienia, a wszystko ucichnie. Zaprawdę powiadam wam, każde pełne ufności, prawdziwe i całkowite oddanie się Mi, przyniesie taki efekt, jakiego sobie życzycie i rozwiąże waszą trudną sytuację..."

"Jeśli jednak widzisz, że sytuacja wciąż się pogarsza, zamiast się polepszać, nie niepokój się. Zamknij oczy i mów do Mnie z ufnością: „Bądź wola Twoja, troszcz się Ty”. Powiadam tobie, że się zatroszczę i zadziałam jak lekarz, i uczynię cud, jeśli taka zajdzie konieczność. A gdy zobaczysz, że stan chorego się pogarsza, nie niepokój się, ale zamknij oczy i mów: „Troszcz się Ty”. Powiadam Tobie, będę się troszczyć..."

Były to tylko krótkie fragmenty z nauk jakie Jezus przekazał o. Dolindo. Zachęcamy do zapoznania się z nimi a może i zastosowania w swoim życiu.

http://gloria.tv/?media=580902

Aneta i Sławek

89 komentarzy:

  1. W takiej sytuacji wlasnie jestem ja . Walcze o mieszkanie , bo te w ktorym mieszkam jest zawilgocone i zagrzybione. Odmawiam juz 2 nowenne Pompejanska w intencji mieszkania z urzedu miasta , jednak pozostaje ona jak do tej pory nie wysluchana. Przychodza chwile kieddy watpie w sens modlitwy, siadam placze i mowie Jezu moj czemus mnie opuscil. Czuje ze jestem juz u skraju wytrzymalosci, caly czas szukam winy w sobie i w swoim wczesniejszym postepowaniu. Czesto placzac mowwie Jezu moj ja juz naprawde nie wiem jak mam Cie przepraszac i jak blagac o litosc i o pomoc.Dziekuje za ta krotka modlitwe , ufam ze to mi pomoze.
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Tobą i modlę się w Twojej sprawie...

      Usuń
    2. Niezawodny jest "Akt oddania się Panu Jezusowi przeciw zmartwieniom i niepokojom"

      Usuń
    3. Pan Jezus powiedzial,zeby sie nie zamartwiac ani nie mysl o przyszlosci,bo w ten sposob utrudniasz mu prace. Po prostu oddaj swoje problemy Jezusowi a sama mysl o dobrych i przyhemnych rzeczach. Zamartwianie i placz nie pomagaja. Bog z Toba

      Usuń
    4. Nie tylko módl się, ale i działaj. Jezus wspiera działanie.

      Usuń
  2. Ja też jestem z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też polecam Cię Panu Bogu i jego Matce....

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy , którzy modlicie się i pokładacie nadzieję w modlitwie !
    Nie zrażajcie się , jeżeli nie widzicie od razu skutków modlitwy .Modlitwa zawsze jest wysłuchana !!! Tylko na efekt czasami trzeba poczekać . Nie zawsze rozwiązanie jest takie jak sobie założyliśmy , ale zawsze GODNE . Uwierzcie , ja jestem tego przykładem . A zawracam głowę Panu Bogu non stop , bo mam na głowie całą swoją rodzinę .

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bede cie polecac

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie tesciowa raz wyrzucila bo maz pil po weselu pojechal do mielna na wczasy wydal cale pieniadze z wesela na imprezy a ja nie mialam jakiej wyprawki dziecku zrobic, Cale zycie kobiety alkohol ma oddzielny pokoj a ja ma swoj z dwojka dzieci. Od roku zaczely sie problemy finansowe nikt mi nie pomogl komornicy nie mialam pracy bylam na wychowawczym staram sie teraz aby ktos mi pomogl oglosic upadlosc konsumencka bo weszlo prawo ze kazdy może dostać ale nikt mi nie chce pomoc tego napisać, Corka ma komunie chciała bym wreszcie wyjść na prosta chciała bym uciec juz z tego domu.ale pochodzę z religijnej rodziny gdzie nie ma rozwodów. Ale ja już nie mam sił walczyć jestem wrakiem człowieka mając 30 lat. Zalamana moj mail jow-isk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie tesciowa wyrzycila raz z domu bo maz pil wrocilam nie wiem po co, Maż po weselu pojechał na wczasy do Mielna wydajac wszystkie pieniadze z wesela a ja nie miałam na wyprawkę dla dziecak jak mu sie pic chcialo w nocy to potrafil nie w dziewiatym miesiacu ciazy zzucic z lozka , Alkohol, kobiety, czasami nie było na nic pozniej zaszłam w druga ciaze problemy finansowe komornicy nikt nie pomogl mecze sie do dzis mam już dość. Ostatnio prosiłam koleżanke aby wniosła do sadu o upadłosc konsumencka bo zmienila sie ustawa i kazdy moze sie teraz starac to nie odzywa sie juz miesiac. nie mam nikogo nie mam siły zyc a mam dwójke dzieci corka idzie do komunii prosze pomódlcie sie za mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, będę się za Ciebie i Twoje dzieciaczki modlić. Nie wiem jak mogłabym pomóc inaczej. Wysyłam także maila pod adres który podajesz.

      Usuń
    2. Asiu nigdy nie zwątpij w siłę modlitwy.
      Ona wszystko zwycięży chociaż czasem potrzeba na to czasu...
      Zamknij oczy ciała i duszy i powiedz Jezusowi " JEZU, TROSZCZ SIĘ TY" (to jest AKT ODDANIA SIĘ przeciw niepokojom i zmartwieniom ojca Dolindo)
      Znajdziesz to wszystko w internecie.
      +♥+ św. Rita (patronka spraw trudnych i beznadziejnych)
      +♥+ św. Expedyt - orędownik w sprawach najtrudniejszych (modlitwa w nagłej potrzebie działa natychmiast przynajmniej w moim przypadku)
      +♥+ św. Filomena (cudotwórczyni wspomagająca we wszystkich potrzebach cielesnych i duchowych)
      +♥+ no i nasz ukochany niezawodny św. Jan Paweł II
      Ja właśnie zmówiłam modlitwę w Twojej intencji :-)
      Będzie dobrze - ZAUFAJ PANU BEZGRANICZNIE...

      Usuń
    3. JOASIU ALEZ SPOJZ NA SLOWA TEJ MODLITWY I DOKLADNIE ZROZUM PUNKT PIERWSZY PELNE ODDANIE ZAWIERZENIE DRUGI WYCISZENIE SIE I PO TRZECIE ODWROC MYSLI OD PROBLEMU TO TRUDNE ALE MYSLENIE CO BEDZIE JUTRO JEST POKUSA POWIEDZ CICHO JEZU ZATROSZCZ SIE I SZUKAJ SPOKOJU W SOBIE JAK JA TO ZROBILEM POWTARZALEM W MYSLACH MILOSC MILOSC MILOSC I ZOSTAWILEM WSZYSTKO :::UWIERZ MI SPOKOJ NADSZEDL A POTEM CUDA BLEDEM JEST SZUKANIA POMOCU U INNYCH LUDZI WTEDY NIE ZAWIERZASZ PANU ODDAJESZ SWOJ PROBLEM INNYM IM PISZCIE PROSZE POZDRAWIAM PAWEL xr12i@wp.pl

      Usuń
  8. jestem w wielkiej potrzebie potezne zadłużenia będęsię modlić

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo proszę wszystkich o modlitwe w bardzo ciężkie sytacji w której się znajdujemy brak mi już sił,wołam Boga na ratunek,proszę Maryje o pomoc, was wszystkich którzy będziecie czytać tą prośbe proszę o modlitwe wstawienniczą w intenji Bogu wiadomej!Dziekuje z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze o modlitwe w mojej bardzo trudnej sprawie Bogu wiadomej po ludzku nie ma wyjscia , prosze o modlitwe za moje dzieci , zycie bez slubu, narkotyki , zycie bez modlitwy , bez mszy sw ,bez Boga . Co sie dzieje w sercu matki wie tylko BOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu Troszcz się Ty. Oddaję Ci wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże uratuj moje małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu spraw aby moja narzeczona wróciła do mnie i żebyśmy już zawsze byli szczęśliwi.
    Jezu bądź wola Twoja, troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo proszę o modlitwe w intencji mojego syna,o Jégo nawrocenie i odnalezienie swojej drogi zyciowej,swojego powolania . Jezu Troszcz sie Ty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Panie Jezu spraw aby moja mama Stanisława dostąpiła łaski uzdrowienia. Panie bądź wola Twoja, Jezu Troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  16. Boze ratuj moje dzieci blagam blagam

    OdpowiedzUsuń
  17. o nawrócenie męża i zięciów i o dary Ducha św. dla nich i szczerą spowiedź
    o szczęśliwy przebieg ciąży i o zdrowie dla Agatki i dziecka,
    o dar macierzyństwa dla córek i siostrzenic,
    o stałą pracę dla zięciów
    o zdrowie dla Grażynki, Jasia i całej rodziny
    Ufam Tobie Panie Jezu, bądź Twoja wola. Jezu troszcz się Ty

    OdpowiedzUsuń
  18. O łaskę rozwiązania problemu ogromnych długów w mojej rodzinie.
    Jezu Ufam Tobie. Ty się tym zajmij proszę. Bądź Wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Panie Jezu spraw, abym pozbyła się lęków ,a syn znalzł pracę.Bądź Wola Twoja Jezu troszcz sie TY

    OdpowiedzUsuń
  20. Za mojego syna, męża i za nasze wspólne życie.
    Bądź wola Twoja. Panie Jezu. Troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  21. jest ciezko modle sie i ufam ze bedzie dobrze dobrze 37 lat udowadnialem wszystkim ze mozna a tu po jednej nocy stracilem sluch dosyc mocno bylem cale zycie kirowca a teraz czeka mnie implant czy to koniec tego czy poczatek co kocham mam dzieci i zone dla ktorych warto walczyc do konca Mariusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże :) Mariuszu bądź dobrej myśli :) u mnie w rodzinie dwoje młodszych od Ciebie ludzi musiało poddać się operacji wszczepienia implantów ze względu na utratę słuchu. Dzięki tym zabiegom mogą nadal pracować i mieć normalny kontakt z otoczeniem. Trzymaj się wszystko będzie dobrze :):):) pozdrawiam w modlitwie :).. ps. a w małżeństwie i rodzinie trwamy w zdrowiu i w chorobie :). Jesteś ważny dla swoich Bliskich i niech was jednoczy modlitwa za Ciebie i za Was, o to wszystko co kochasz :) Niech Pan Bóg Wam nieustannie błogosławi :)

      Usuń
  22. JEZU błagam Cię by Piotr wrócił do Magdaleny i córeczki JEZU TROSZCZ SIĘ TY .

    OdpowiedzUsuń
  23. JEZU oddaję się Tobie proszę Cię o szczęśliwe rozwiązanie spraw rodzinnych i mieszkaniowych dla córki i jej córeczki JEZU TROSZCZ SIĘ TY BĄDZ WOLA TWOJA.

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę w intencji wiadomej Panu Bogu . Bądź Wola Twoja JEZU TROSZCZ SIĘ TY .

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu,morze trosk i ciemności,wiele pytań bez odpowiedzi,tyle lekcji mi danych...wszystko po to,żeby zobaczyć światło i zrozumieć.Badz wola Twoja, troszcz się i Ty, proszę w intencji...

    OdpowiedzUsuń
  26. JEZU proszę Cię by Piotr nie żywił urazy do mojej córki Emilii i ona do niego by żyli w zgodzie , proszę o potrzebne łaski dla moich córek dla mojej wnuczki Natalii i dla Piotra JEZU TROSZCZ SIĘ TY .

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezu oddaje Ci wszystko, troszcz się Ty...

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu zatroszcz sie i o mnie. Mam 4 1 lat i 4 nieuleczalne choroby mam 2 dzieci które mnie potrzebują , tak sie boje Jezu zabierz ten lęk

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezu otdaje sie tobie z dziecmi z problemami sytuacija bez wyjscia TY sie tym zaimi bo nie daje rady. pomoz mi pokochac Ciebie calym sercem tensknic i modlic sie nieustannie .

    OdpowiedzUsuń
  30. Jezu,proszę Cię w wiadomej intencji.Troszcz się Ty!

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę Was bardzo o modlitwę za mojego przyjaciela Mariusza, by dostał od Boga łask i wstąpienie Ducha Świętego. Ma wiele problemów, jest osobą niewierzącą. Proszę Was o modlitwę za niego, by się nawrócił, a resztę problemów pomoże mu rozwiązać Bóg. Dziękuję Jezu Troszcz się Ty

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu Kochany, prosze dla życzeń które nosze w sercu.
    Oddaję się Tobie, troszcz się TY.

    OdpowiedzUsuń
  33. Panie Jezu powierzam Ci moją córkę i jej synka; dziękuję za jej spowiedź.Pomóż im w trudnej sytuacji.JEZU UFAM TOBIE ...TROSZCZ SIĘ TY - PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  34. Panie Jezu powierzam Ci naszą rodzinę, aby zapanowała miłość i jedność. Panie Jezu troszcz się Ty wówczas pokonamy wszelkie przeciwności.

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie Jezu powierzam Ci moje dzieci oddaje Ci wszystko troszcz się Ty..

    OdpowiedzUsuń
  36. jest mi teraz bezgranicznie smutno i zle...jezu,pociesz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie Jezu, zawierzam Ci moje małżeństwo, mojego męża, który niedawno mi powiedział, że przestał mnie kochać. Jest mi cieżko i źle. Boję się. Zawierzam Ci moje troski. Troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezu niech bedzie wola Twoja. Zawierzam Ci cierpienie i tesknote za rodzina ktora nie potrafila mnie pokochac. Zawierzam Ci bol kobiety ktora nigdy nie zostanie matka. Zawierzam Ci prace ktora kiedys kochalam, a teraz nie chce tam isc. Zawierzam Ci zycie ktorego tak bardzo nie chce. Gdybym tylko mogla je podarowac komus, kto chce zyc i ma rodzine. Ja juz nie mam sily wstawac rano i nie rozumiem na co Ci tyle mojego cierpienia. Ale badz wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jezu powierzam ci moje dzieci i wnuka,troszcz się Ty!

    OdpowiedzUsuń
  40. Współmodląca się Anna20 czerwca 2016 21:12

    Panie Jezu dziękuję Ci za dobroć Twoich łask nawet jeśli ich nie rozumiem, nawet kiedy jest ciężko, ale to Ty nam dajesz i opiekujesz się nami to co dla nas jest dobre.
    Proszę Cię tylko, abym potrafiła kochać Cię tak jak na to zasługujesz. Dodaj mi tej miłości i wiary, abym nigdy nie zwątpiła w Ciebie i Twoją miłość do człowieka

    OdpowiedzUsuń
  41. blagam o cud uzdrowienia corki Jezu Ufam Tobie Jezu oddaje ja Tobie troszcz sie TY

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jezu,wiesz jaki ból przeżywam i wiesz jakie to dla mnie trudne i bolesne. Wiesz,że chce wszystko naprawić ale ta druga osoba nie chce.Pomóż mi proszę aby ona się nawróciła i spojrzała na tą sprawę z innej perspektywy,aby wszystko zrozumiała i aby wszystko było między nami dobrze,aby się wszystko dobrze skończyło.Ufam Panie Jezu Tobie z całego serca i wierzę,że spełnisz moją prośbę. JEZU UFAM TOBIE,TROSZCZ SIĘ TY.

    OdpowiedzUsuń
  44. Współmodląca się Anna13 lipca 2016 12:56

    Jeśli powierzasz Jezusowi swoja sprawę to powinnaś czekać z ufnością i nadzieją na dalszy rozwój sytuacji oddając Mu swoje trudy i boleści bez oczekiwań na to czego Ty byś chciała od Niego. NIe oczekiwać, na coś bo może Pan Bóg chce dać Ci co innego niż Ty oczekujesz i dla Twojego dobra nie wszystko może się dobrze zakończyć jak tego oczekujesz.
    Tak myślę. Piszę to bo nauczyłam się na podstawie tej Nowenny nie oczekiwać tylko godzić się z Jego wolą, bo zbyt często oczekiwałam i byłam zawiedziona, że to nie po mojej myśli.
    Teraz oddaję w całości swoje sprawy Bogu i się nie martwię, bo godzę się z tym co dostaję.
    Z Bożym Błogosławieństwem

    OdpowiedzUsuń
  45. Jezu Tobie oddaję się cała, tylko Ty możesz zabrać ten ból, wierzę, że to cierpienie jest potrzebne dla mojego zbawienia, ale nie mam już siły

    OdpowiedzUsuń
  46. Modle się tymi słowami i nadal prosze JEZU TROSZCZ SIĘ TY

    OdpowiedzUsuń
  47. powierzam Tobie Jezu nasza trudna sytuacje, proszę aby mąż Tomasz otrzymał zdolność do pełnienia służby aby mógł wrócić do pracy. Troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jezu oddaję się Tobie proszę Cię o szczęśliwe rozwiązanie spraw zawodowych.Natchnij pewna osobę o oddanie zagrabionych pieniędzy...błagam pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  49. Jezu oddaje Ci Syna mojego który słabo słyszy zajmij się nim Ty !Ufam Tobie !

    OdpowiedzUsuń
  50. Pomóż w trudnej sprawie błagam troszczy się Ty

    OdpowiedzUsuń
  51. Jezu pomóż w krytycznej sytuacji proszę troszcz się Ty

    OdpowiedzUsuń
  52. Jezu spraw aby mój syn Bartosz rozpoczął leczenie z nałogu i go pokonał -Jezu troszczy się Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współmodląca się Anna16 grudnia 2016 10:58

      Barbarko. Tylko uwierz i pozwól Bogu działać z całkowitym zawierzeniem Jemu Twojej sprawy. Jezu zatroszcz się Ty (i tylko Ty, a Ty nie przeszkadzaj)

      Usuń
  53. Babcia ostatnio wręczyła mi książeczkę z aktem zawierzenia. Na codzień jestem policjantem i bardzo często narażam swoje życie dla innych....przed każdą służba potegegowala we mnie niepewność i obawa co się dziś stanie.... Dziś jest mi lżej.... Dziękuję Ci babciu.... "Jezu, Ty się tym zajmij"

    OdpowiedzUsuń
  54. Współmodląca się Anna16 grudnia 2016 11:01

    Arku.
    To b, piękna Nowenna, a jeśli jeszcze całkowicie zawierzymy Najwyższemu to nie musimy się już niczego bać, bo wszystko od Niego zależy i On nam wszystko daje, a nam pozostaje pogodzić się z Jego Wolą.
    Życzę Ci wiary w "Jezu, Ty sie tym zajmij"

    OdpowiedzUsuń
  55. "Jezu Ty się tym zajmij" uważam podobnie jak Wy, za jedyną szansę w sytuacjach, które po ludzku nie są do rozwiązania. Nawet więcej, oddawanie Panu Bogu dosłownie wszystkich spraw, prędzej czy później przynosi ulgę, pokój i radość, daje siły do trwania, buduje nadzieję, a nawet pewność, że Pan jest blisko :). Chociaż to nie jest łatwe (na początku) zachęcam wszystkich "spróbujcie jak dobry jest Pan". Panie Jezu, Ty prawdziwie jesteś naszym Królem :):):) i spraw prosimy, żeby Twoja miłość ogarniała, przenikała nas, coraz bardziej i bardziej... otwieraj nasze serca na Siebie... "Jezu Ty się tyn zajmij".

    OdpowiedzUsuń
  56. Proszę o siłę do bezgranicznego zawierzenia się Tobie, pozwól zanurzyć się mojej duszy w głębi Twej miłości. Pogubiłam się, ciągle się gubię. Proszę zajmij się moimi problemami i oddal złe myśli. Opiekuj się moim rodzicami, mężem i dzieckiem opiekuj.

    OdpowiedzUsuń
  57. Właśnie spotkałam akt oddania Jezusowi. Próbuję,choć pokusa zamartwiania jest b. silna. Po 20 latach zostawił mnie mąż z 2 dzieci(jedno 5 lat) dla kobiety z dwójką dzieci. Mam komornika, kolejny raz z rzędu,na kilka lat za jego długi. On nie chce się spotykać z dziećmi. Nie mam własnego domu ani meldunku bo moi rodzice wymeldowali mnie za jego długi.Dwa lata koszmaru, wiele modlitwy, przestałam gdziekolwiek szukać pomocy. Pragnę Jezusowi zaufać.

    OdpowiedzUsuń
  58. "Jezu troszcz się Ty" o moje dzieci i daj im to czego ja nie umiem im dać. Prosze o optymizm i wiarę w to że mozesz zdziałać cuda w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współmodląca się Anna8 lutego 2017 11:56

      Moniko. Tylko uwierz w to o co prosisz. Oddaj to całkowicie Panu Bogu i nie ingeruj w jego działania, a najbardziej wtedy, kiedy będziesz uważała, że to nie po Twojej myśli. To bardzo trudne oddać się w opiekę "Jezu troszcz się Ty".
      Życzę Ci wiary i ufności

      Usuń
  59. Jezu pomóż mi wyjść z długów. Jezu oddaję się Tobie, troszcz się Ty!

    OdpowiedzUsuń
  60. Jezu Miłosierny błagam zajmij się Ty losem mojego syna bo ja już nie mam siły - od ponad 20 lat zmagam się z jego niezdiagnozowany autystycznym problemem. Lekarze i psycholodzy zniechęcili go do kolejnych wizyt, a mnie traktują jak infantylną matkę, która nie umie wychowywać. Mąż alkoholik odebrał sobie życie. Wszystko we mnie krzyczy: ratunku, na pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  61. W wiadomej Jezusowi sprawie: Bądź wola Twoje, Ty się tym zajmij. Już widzę efekt zawierzenie i będę Cię czcić po wsze czasy mój Panie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jezu, potrzebuję Twojej pomocy. Od 8 miesięcy zmagam się z żałobą po śmierci mojej ukochanej Mamy. Nie potrafię się otrząsnąć. Patrzę codziennie na przybitego psychicznie Tatę i nie potrafię mu pomóc, bo sama cierpię.
    Jezu, Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  63. Współmodląca się Anna22 lipca 2017 16:04

    Anonimowy. odpisałam Ci już, ale mój fiksujący internet tego nie przekazał, postaram się napisać jeszcze raz,
    Jeśli Twoja mama była ukochana to już na pewno odebrała nagrodę w niebie, ale myślę, że to jeszcze Wy poprzez swój ból, łzy i cierpienie nie dajecie Jej wiecznego spokoju. Ona musi jeszcze dźwigać ciężar Waszego smutku i Waszych łez. Pan Bóg zabierając Ją wiedział co robi. Zaufajcie,że to musiał być ten czas zgódzcie się z Jego Wolą (Zawsze Wola Twoja Panie) z wiarą i ufnoscią.
    Proś Boga o łaskę pogodzenia się z Jego Wolą

    OdpowiedzUsuń
  64. Proszę o nawrócenie mojego przyjaciela i odnowienie kontaktu z nim. Bardzo za nim tęsknię,tak bardzo boli mnie to,że on zerwał ze mną kontakt. Jezu troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  65. współmodląca się Anna11 listopada 2017 20:21

    Rozumiem Twoją tęsknotę, myśle, że Pan Bóg tak samo tęskni za każdą 'zagubioną owieczką" jaką jest Twój znajomy, ale oddaj się w opiekę Najwyższego i jak będziesz jeszcze na stronie to wejdź na Forum IMW, a tam w zakładce 'ciekawa ksiązka" jest ekstra wpis Marka nt, książki, która pozwoli nam przetrwać ten ziemski czas. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  66. Jezu oddaję Tobie pod opiekę zdrowie mojego Taty, Troszcz się Ty. Jezu ufam Tobie, niech będzie wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jezu zawierzam Ci moje życie. ..moje smutki ,zmartwienia ...proszę o uzdrowienie mojej duszy i ciała ,o odpuszczenie mi grzechów ,o znalezienie swojego własnego miejsca w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jezu oddaję Tobie i w Twoje ręce zdrowie mojego synka.Jutro ma biopsję.Proszę spraw by badanie i wynik były dla niego pomyślne,że będzie zdrowy i szczęśliwy.Jezu ufam Ci. Jezu Ty się tym zajmij.Niech będzie wola Twoja. Błagam, mama Kasia.


    OdpowiedzUsuń
  69. Jezu oddaje tobie w twoje ręce mój dług. Proszę spraw abym mogła jutro to załatwić. Abym nie miała nie chcianych odwiedzin. Jezu ufam Ci.Jezu Ty się tym zajmij. Niech będzie wolą twoja. Błagam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  70. Jezu miłosierny w intencji Tobie dobrze znanej. zmiłuj się

    OdpowiedzUsuń
  71. Ewa Boże prosze Cię ty sie zajmij moja beznadziejna sytuacja

    OdpowiedzUsuń
  72. Prosze o modlitwedo Pana w intencji mojego syna,aby obdarzyl go laska wiary,zabral leki,depresje I uzaleznienia.Boze przymnuz moim dzieciom I mnie wiary I [prawdziwej ufnosci w Twoja pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  73. Proszę o modlitwę w mojej intencji. O uwolnienie z tej strasznej samotności o znalezienie dobrego męża oraz zdrowe potomstwo.

    OdpowiedzUsuń
  74. Kochani ja również proszę Was o modlitwę w mojej intencji o zdrowie które straciłam i ouratowanie mojego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  75. Jezu Ty się tym zajmij.Polska Ukraina.Niech się dzieje wola Twoja Panie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.