Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

29.07.2014

Jezu ratuj. Skąd to "nic"?

+
Przychodzi dzień taki jak dziś
potrzeba modlitwy
jakaś tęsknota serca i ...
zero mojej reakcji
tak jakby Ciebie nie było
jakby wiara była wymysłem chorych ludzi

Zmarnowany czas, który już nigdy nie wróci
żal do siebie, którego nie sposób zagłuszyć
dlaczego tak łatwo rezygnuję z Ciebie Boże?

+
W sercu żal i ból
w duszy tęsknota za Tobą Panie
i całkowity brak sił na to co dalej
przerażająca cisza, która nie daje nadziei
nie niesie pokoju serca

tylko Twoje słowa są niezmienne...
nie ma innej Drogi
a na tej, po której szłam właśnie zawalił się most...


Ale może to była moja droga
moje wyobrażenie Ciebie

moje wyobrażenie małżeństwa
moje wyobrażenie żony
moje wyobrażenie kobiety… człowieka

jak odnaleźć Ciebie w tych wszystkich moich wyobrażeniach..?

więc chyba musiało się zawalić...
 
+
Pragnę Ciebie Jezu
boli mnie pustka w sercu
której nie potrafię zapełnić
swoją miłością
może zbyt małą
może egoistyczną
a może w ogóle to nie miłość...
tylko, że ja inaczej nie potrafię…
Jezu naucz mnie kochać
miłością Twoją
miłością prawdziwą
miłością dającą życie

+
Boli mnie serce
czuję wewnętrzną pustkę, która łaknie
a przecież Jezu przychodzisz do mnie..
więc skąd to " nic"
jeśli Ty jesteś wszystkim?

  Ania

3 komentarze:

  1. Albowiem wszyscy ci, których prowadzi Duch Boży, są synami Bożymi. Nie otrzymaliście przecież ducha niewoli, by się znowu pogrążyć w bojaźni, ale otrzymaliście ducha przybrania za synów, w którym możemy wołać: "Abba, Ojcze!" Sam Duch wspiera swym świadectwem naszego ducha, że jesteśmy dziećmi Bożymi. Jeżeli zaś jesteśmy dziećmi, to i dziedzicami: dziedzicami Boga, a współdziedzicami Chrystusa, skoro wspólnie z Nim cierpimy po to, by też wspólnie mieć udział w chwale. Rz.8.14-17
    Wiemy też, że Bóg z tymi, którzy Go miłują, współdziała we wszystkim dla ich dobra, z tymi, którzy są powołani według [Jego] zamiaru. Albowiem tych, których od wieków poznał, tych też przeznaczył na to, by się stali na wzór obrazu Jego Syna, aby On był pierworodnym między wielu braćmi. Tych zaś, których przeznaczył, tych też powołał, a których powołał - tych też usprawiedliwił, a których usprawiedliwił - tych też obdarzył chwałą. Rz.8.28-30

    Aniu, bądź dobrej myśli.

    Sławek

    OdpowiedzUsuń
  2. staram się Sławku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ulituj się nade mną

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.