Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

2.10.2022

Modlitwa o pomnożenie wiary


Jezu Chryste,
Boski dawco wiary.
Dziękuję Ci za dar głębokiego przekonania
o prawdach Twojej Boskiej nauki.

 

 

Dzięki Twej łasce wiem,
że tajemnice wiary są rękojmią niepojętej wielkości,
mądrości Boga i Jego miłości do ludzi.
Wiem i to, że w zmiennej doli i niedoli doczesnego życia
są one nieomylną zapowiedzią wieczystej rzeczywistości,
do której powołałeś każdego człowieka.

Panie, wierzę, a mimo to przeżywam niepokoje,
chociaż ich nie spostrzega nikt z mojego otoczenia.

Niepokoi mnie najbardziej moja chwiejność
na widok buntu i niewiary wielu chrześcijan.
Niepokoją mnie nieuczciwi ludzie,
których pewność siebie i głośna zdobywczość w złem
usiłują przekreślić Twoje święte prawa.
 

Odbierają mi odwagę niezrozumiałe wydarzenia,

 niezgodne - jak mi się zdaje - z Opatrznością Bożą.

W chwilach takich rozterek wewnętrznych  

przyjdź mi z pomocą, dobry Pasterzu dusz.

Wraz z apostołami wołam do Ciebie:
Przymnóż mi wiary.
Spraw w swej łaskawości,
abym we wszystkich przejawach codziennego życia
mógł dostrzec choćby małą cząstkę
cichego działania Twojej tajemniczej ręki.

O to Cię prosi z pokorą i wdzięcznością syn Twojej łaski.

Amen.

  Liturgię Słowa z dzisiejszej niedzieli znajdziemy pod linkiem:

 https://niezbednik.niedziela.pl/dzien/2022-10-02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.