Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

27.11.2018

W drodze ku Świętości

Świętym nie jest ten, kto Nigdy Nie Upada, ale ten, kto Zawsze Się Podnosi.

Kiedy mówię Jezu Ufam Tobie…
To kłamię
Powinienem powiedzieć:
Nie Ufam Ci Jezu do końca,
zamartwiam się o jutro
i nie jestem wytrwały w modlitwie.
Pomóż mi Zaufać Tobie
I Poznać Cię.
                            Łukasz

1 komentarz:

  1. Tak często nie podnoszę się i cierpię z tego powodu. Stawiam sobie pytanie dlaczego? Co jest ciągle nie tak. Dochodzę niemal do skraju rozpaczy. I pojawia się nagle pytanie: po co się nie podnoszę? Nie dlaczego ... Chcieć, by to Jezus mnie podniósł, nie ja sama siebie dla moich własnych często błędnie rozumianych celów ... Spotkać w mojej słabości i przez moją słabość Jezusa po to, by spotkać się z Nim w środku mojego konkretnego codziennego życia. Proszę dla siebie i innych o zgodę na takie bycie blisko z Jezusem, które wydaje mi się być coraz większą Tajemnicą, ale wierzę, że dzieję się z pragnienia Tego, który mnie kocha ponad Swoje Życie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.