Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

25.10.2018

Może Pakistan będzie Twoją Misją?

W najbliższą niedzielę 28 października, obchodzony będzie, już po raz dziesiąty, Dzień Solidarności z Kościołem Prześladowanym.
   
  
Jeśli zapoznamy się z sytuacją Chrześcijan na świecie, to zobaczymy, że jak 2 tysiące lat temu prześladowanie miało miejsce, tak trwa również w dwudziestym pierwszym wieku… I wcale nie jest to prześladowanie „ w białych rękawiczkach ”, ale znaczone cierpieniem, krwią i życiem naszych braci w wierze w wielu miejscach na ziemi. 

  A świat, jego możni, ci z krajów nominalnie chrześcijańskich również?... Co robią? 
Zajmują się często zdarzeniami, których skala jest niewielka, albo czasem krzywda wprost urojona, a na los chrześcijan są, bywają obojętni!

 A Ty co robisz?

Pan Jezus powiedział.
„ Kto was słucha, Mnie słucha, a kto wami gardzi, Mną gardzi; lecz kto Mną gardzi, gardzi Tym, który Mnie posłał”  Łk.10.16

  Jedni, więc gardzą Bogiem, a wielu współwyznawców cieszy się, że „moja chata z kraja” i żyje zadowolonych swoim błogim spokojem. 
Oby nie okazało się, że do czasu…

   Pan Jezus wypowiedział jednak również takie słowa: „Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili” Mt. 25, 45
Całość kontekstu jest taka: Mt. 25, 31-46
  
  Dwa dni temu pytałem: Jaka jest Twoja Misja?  
Pytam ponownie: Co jest Twoją Misją?
Może na okoliczność Dnia Solidarności z Kościołem Prześladowanym Twoją Misją stanie się Pakistan?
    
  Proszę zapoznaj się z materiałami ze strony Pomoc Kościołowi w Potrzebie. Pomóż sam i podaj dalej. 
Dobro wraca… jeśli nie zawsze tu na ziemi, to na pewno w Niebie, wszak mamy o tym zapewnienie w poleconym fragmencie Biblii. 
A o Niebo przecież nam chodzi... Prawda?


                                                             Sławek +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.