Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

19.09.2018

Święto Matki Bożej z La Salette


Dzisiaj obchodzimy Święto Matki Bożej Saletyńskiej. Wczoraj dotarliśmy do końca Nowenny do Matki Bożej z La Salette.



Na zakończenie nowenny proponujemy, kolejny... konkretny krok...

Ofiarowanie się Matce Bożej

   O Maryjo Saletyńska, prawdziwa Matko Boga i Matko moja. Oto ja niegodny sługa Twój, obieram Cię dziś i na zawsze za Panią, za Matkę i Opiekunkę moją. Poświęcam Ci odtąd w szczególny sposób ciało i duszę moją, życie i śmierć moją, wszystkie władze duszy i ciała mego, oraz wszystko, czym jestem i co posiadam.
Proszę Cię jedynie, byś mnie, niegodnego jako sługę Twego przyjąć raczyła i to sprawiła, abym w tej służbie wiernie wytrwał, a przez to wielbił i chwalił kiedyś Ciebie na wieki wraz z Jezusem Chrystusem, Panem moim. Amen.

   Kochani, pozwólmy, by nas Maryja zaprowadziła do Jezusa. Pamiętajcie, im trudniejsza droga, tym większa satysfakcja z pokonania przeszkód i swoich słabości, tym piękniejsze widoki i wspaniała nagroda.

  Pozdrawiamy serdecznie
                                Magda, Aneta i Sławek

1 komentarz:

  1. O Saletyńska Piękna Pani módl się za nami - Twoimi sługami :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.