Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

23.02.2018

Usłyszeć Jezusa

- Oblubienico!

- Tak Panie...

- Czy to  Ty mnie wołasz
Czy to Ciebie słyszę
Kto przerwał mą ciszę
I do mnie tak pięknie  mówi

- Są  święta wielkanocne
I moje serce przy Twoim Panie
Wzruszenie mnie ogarnia
Czyżby miłe było dla Ciebie me pisanie

O Tobie
O Twojej  nieskończonej miłości
O radości
I o tym, że czekasz na każdego człowieka
I chcesz abyśmy do Ciebie przychodzili

O Twoim  miłosierdziu
Trwającym  nie skończenie
 I Twym pragnieniu przytulenia do serca
 Każdego  umiłowanego choćby najmniejszego serca.
 Jest się czas miłosierdzia
Każdy z nas może w tym czasie
Poprosić Ciebie Panie o Twoje  zmiłowanie
Wiem, ze działasz bo sama z tego skorzystałam

Jak namówić  ludzi, jak do nich dotrzeć
Co im mówić co zrobić na zachętę  
By i oni z twojego miłosierdzia skorzystali
Bo też są ważni dla Ciebie ludzie bez wiary.
   cdn.                                
                                    Alicja L

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.