Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

12.08.2014

Do Bolesnej Matki Bożej Skrzatuskiej - Pielgrzymowanie Eli


   Ela, podzieliła się z nami wspomnieniami, ze swojej pieszej pielgrzymki. Zapraszamy. 

  Trudno opisać wrażenia i przeżycia z mojej pielgrzymki ponieważ to było tak dawno, dawno temu, kiedy wybrałam z moimi dwiema, wtedy pięcio i dziewięcio letnimi Córciami do Bolesnej Matki Bożej Skrzatuskiej.
  Na początku bardzo się bałam, czy dam radę z dwójka Dzieci, czy dojdziemy, czy wystarczy sił, czy znajdę pomoc w trudnych chwilach, co spakować do plecaka, co mi będzie potrzebne(?)
  Damy radę!!! powiedziałam, przecież idziemy do naszej Maryi, która jest silna, kiedy trzymała na kolanach ciało Jezusa, tuż po zdjęciu z krzyża, więc dostaniemy też siłę, aby do NIEJ dotrzeć.
 
 ...Idziemy w skwarze dnia
I w szarym pyle dróg,
A On nas uczy kochać...
  Tyle dobroci i miłości jakich się doświadcza wśród tych idących Ludzi, jak i troskę... Powitania, poczęstunki i gościny od strony wszystkich spotkanych po drodze...
  Pamiętam jeden z noclegów.
W Wałczu przed kościołem odebrało nas małżeństwo i zawieźli do swojego domu.
Wchodzę do łazienki, a tam sama śnieżna biel....


Patrzę na to i na siebie, jak mam się wycierać tymi bielutkimi ręcznikami :)
Nie mówiąc o przygotowanym nam posiłku. Niczym uczta dla Pana Jezusa
   W codziennym zabieganiu, nie miałam czasu się zastanawiać nad tym. 

  A więc pielgrzymka to czas zastanowienia się nad swoim życiem i tym, co w życiu jest najważniejsze,
czas wyciszenia się i czas zajrzenia w głąb swojej duszy.

 Czy pójdę jeszcze na pielgrzymkę?
Mam nadzieję że Dobry Bóg da mi jeszcze tyle sił fizycznych /jestem przecież babcią :)
które pozwolą na długi 13 dniowy wysiłek, aby dojść do Naszej Królowej.
 
  Kochani Pielgrzymi naszej grupy-MODLITWY WSTAWIENNICZEJ!
Lekkich nóg bez odcisków, dużo siły,
uśmiechu, życzliwości i sprzyjającej pogody:)
Bezpiecznej, owocnej Pielgrzymki.
 
  Módlmy się za wszystkich Pielgrzymów wędrujących na Jasną Górę.
 
  JESTEM TWOIM BOGIEM
to hasło 32 pieszej Pielgrzymki Diecezji koszalińsko-kołobrzeskiej
  Od 01 sierpnia jestem i zapewniam o codziennej łączności duchowej z Wami na szlaku pątniczym. 
Niech Matka Boska Częstochowska ma Was w swojej opiece.

 Ela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.