Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

18.05.2014

Wam zatem, którzy wierzycie, cześć.


  Poprzedni nasz tekst na stronie Modlitwy Wstawienniczej, a było to spontaniczne świadectwo Małgosi, mówił o prowadzeniu, drodze, przewodnictwie.
     
  Zamieszczony był widocznie w przewidzianym dla siebie momencie, bo słowa dzisiejszej Ewangelii mówią właśnie o tym. 
To było takie preludium do dzisiejszego Koncertu.

 Pan Jezus mówi:
 Ja jestem drogą i prawdą, i życiem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej, jak tylko przeze Mnie.
  
 I wszystko jasne. Mamy Przewodnika, drogę, którą nam wskazuje.
Jeśli zechcemy nią iść, to nas poprowadzi.

   Ale tu się u niektórych, mogą zaczynać schody, bo pobrzmiewać może to Filipowe:
 Panie, pokaż nam Ojca, a to nam wystarczy.

  Każdy chce dotknąć Boga. Wiedzieć….
Adam i Ewa też chcieli wiedzieć….
   I co?…..

  Czy nie wierzysz, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie? Słów tych, które wam mówię, nie wypowiadam od siebie. Ojciec, który trwa we Mnie, On sam dokonuje tych dzieł. Wierzcie Mi, że Ja jestem w Ojcu, a Ojciec we Mnie. Jeżeli zaś nie, wierzcie przynajmniej ze względu na same dzieła.

   Czytałem wczoraj fragmenty Księgi Hioba….
  Życiowa sinusoida u tego człowieka. Mimo wielu bolesnych słów, Hiob jednak zawsze trwał przy Bogu.
  W którym miejscu się ta jego sinusoida zakończyła?
   Zobacz sam, zajrzyj do Biblii.

     Panie. Czy jestem jak ślepiec?
  Gdyby nawet, to nic strasznego, wręcz przeciwnie, bo ślepiec miał Wiarę.

Panie  Jezu proszę....
 Ślepotę może mi daruj, ale Wiary przymnóż.
 
     Sławek

 Liturgię słowa dzisiejszej niedzieli znajdziemy tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.