Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

19.05.2014

Uwielbiam Cię Boże

    
  Był u nas w parafii wieczór uwielbienia... taką miałam ochotę pójść, ale…  wróciłam jednak po Mszy do domu….

  A jak się potem modliłam, to otworzył mi się tekst:
"Błogosław duszo moja Pana
i wszystko co jest we mnie Święte imię Jego
błogosław duszo moja Pana,
nie zapominaj o Jego dobrodziejstwach"

   Myślałam, że jak mam taki nastrój, to też nie powinnam zostawać i wielbić…
wydawało mi się to takie sztuczne, ale jak widać błogosławić, wielbić Pana należy w każdym czasie, może nawet szczególnie w trudnym… żeby nie zapominać o Jego dobrodziejstwach

  Czytałam i płakałam, czasem jakieś słowa z Pisma Św. szczególnie wpisują się w życie i serce odbiera je bardzo osobiście.

  Ania

 Polecam do odsłuchania katechezę na temat Modlitwy Uwielbienia:
    
  Sławek
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.