Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

5.10.2019

Maryjna sobota - Poświęcenie siebie Najświętszej Maryi Pannie. ( Z mojego modlitewnika ) Tajemnica III Radosna Boże Narodzenie



  
  Pani moja, Święta Maryjo!
Ja Twej łasce i osobliwie
straży i miłosierdziu Twemu,
dzisiaj i każdego dnia,
 i w godzinę zejścia mego,
duszę moją i ciało moje polecam.
Wszystkie nadzieje i pociechy moje,
Wszystkie uciski i dolegliwości moje,
życie i jego koniec Tobie oddaję;
aby przez Twoją najdostojniejszą przyczynę,
przez zasługi święte Twoje,
wszystkie moje uczynki były sprawowane
według woli Twojej i Twojego Syna.
Amen.                                                                                                                  Sławek 


 Tajemnica III Radosna Boże Narodzenie
"Chwała na wysokości Bogu, a za ziemi pokój ludziom dobrej woli”.

   Wolą Boga jest nasze życie, najpierw te doczesne na ziemi, a potem te wieczne razem z Nim. Ludzie dobrej woli powinni zawsze bronić życia. Lekarze, powinni zachęcać matki do urodzenia swoich dzieci. Matki powinny rodzić, nie zabijać. A słuchają fałszywych autorytetów i brną ku przepaści...

   A wystarczy spojrzeć na Maryję. Ona nie tylko powiedziała Bogu tak, ale też przyjęła wszystkie konsekwencje swojej decyzji. Urodziła w stajni, w skrajnych warunkach. Każda kobieta, dokonująca aborcji i każdy lekarz, który jej dokonał, a nawet każdy kto namawia kobiety do usuwania ciąży nie jest człowiekiem pokoju. Każdy kto namawia do grzechu jest winny tego grzechu. Biada człowiekowi przez którego dokonuje się zgorszenie.
                                                                  Alina 

1xOjcze Nasz, 10 x Zdrowaś Maryjo, 1x Chwała Ojcu, 1x O Mój Jezu                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.