Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

1.04.2016

Żałuję, przepraszam i proszę o Twoje Miłosierdzie Boże.



  
  O Panie i Boże mój, smucę się w duszy
Na widok grzechów, które popełniłem.
  Żałuję z całego serca za wszystkie grzechy
całego życia swego.
  A żałuję nie dlatego, że przez nie utraciłem niebo,
a zasłużyłem na piekło,
lecz raczej, że przez grzechy swoje Ciebie,
Boga i Ojca swego obraziłem.
  Dlatego w ten Pierwszy piątek kwietnia,
w Tygodniu i przed Świętem Miłosierdzia Twojego
Błagam Cię Panie mój.

  Zmiłuj się nade mną, Boże, w swojej łaskawości,
w ogromie swego miłosierdzia wymaż moją nieprawość!
 Obmyj mnie zupełnie z mojej winy
i oczyść mnie z grzechu mojego!

 Uznaję bowiem moją nieprawość,
a grzech mój jest zawsze przede mną.
 Tylko przeciw Tobie zgrzeszyłem
i uczyniłem, co złe jest przed Tobą,
Ps.51 3-6
  
   Proszę okaż mi, Panie, swoje miłosierdzie i daj mi Twoje zbawienie.
Dla Jego Bolesnej Męki, proszę Cię Boże,
miej Miłosierdzie dla mnie i całego świata.
                                                  
                                                 Sławek 
  Spowiedź 


1 komentarz:

  1. Tego od rana szukałem i to jest moja modlitwa na dziś i nie tylko.
    Dzięki Sławku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.