Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

15.03.2016

Droga Krzyżowa Modlitwy Wstawienniczej Stacja XIII ( Krystyna G )


 Stacja XIII
 Jezus z krzyża zdjęty 

  Kłaniamy Ci się Panie Jezu Chryste i błogosławimy Ciebie.  Żeś przez krzyż i mękę swoją świat odkupić raczył.
    
  Już dobrze, jesteś  w moich ramionach mój maleńki, mój ukochany, moja Ty wielka Miłości, już wszystko dobrze, tulę Cię z całej siły do mojego serca, do serca które krwawi tak jak Ty cały we krwi. Powoli delikatnie będę obmywać  Twoje święte usta, czoło, policzki - szukam Twoich pięknych oczu -  nie mogę Cię Synu poznać, co oni z Tobą zrobili o Boże mój !!!
 
   Ja też umieram z Tobą, tak bardzo Cię kocham, czy czujesz bicie mojego serca?  Chodź do mnie, chodź  jeszcze bliżej , mój Zbawicielu, przytul poranioną  głowę do moich piersi tak jak kiedyś,  gdy się narodziłeś.  Dziś złożyli na moje ręce Twoje ciało - o serce moje,  o Synu mój, moja Miłości , Uwielbiam Cię i błogosławię po wszystkie czasy.
   Amen.

Któryś za nas cierpiał rany Jezu Chryste zmiłuj się nad nami
                                                                 
                                                               Krystyna G

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.