Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

25.02.2016

Droga Krzyżowa Modlitwy Wstawienniczej Stacja IV ( Marek )

Stacja IV
   Pan Jezus spotyka swoją Matkę

   Kłaniamy Ci się Panie Jezu Chryste i błogosławimy Ciebie. Żeś przez krzyż Swój święty świat odkupić raczył.

  Moją ukochaną stacją drogi krzyżowej jest stacja IV - Jezus spotyka swoją Matkę.
Jak bardzo umęczony, obolały, po upadku, wśród nienawistnej gawiedzi idzie sam... a jednak Król Miłości.
  Jest moment, że spotyka swoją Matkę. Spotyka? Jest to tylko spotkanie wzrokowe, ale w tym spojrzeniu zawiera się cała troska, Jezus widzi współcierpienie Matki, widzi, że jest z Nim, a Jej cierpienie jest tym większe im zmniejsza się moc pomocy fizycznej. Ona po prostu jest.


   Kiedy się modlę: Jezu, przemień mnie całego w Siebie, On wprowadza mnie w całe Swoje doczesne życie.
  Prowadzi mnie też drogą Golgoty. Wszystko, co przeżywam w codzienności, wszystkie przypadające troski, wszystkie sprawy z którymi sobie nie radzę, wszystkie sprawy, które mnie przerastają, wszystko, co wprawia mnie w stany lękowe, wszystko, z czym pozostaję w swojej samotności, a moi najbliżsi nic nie zauważają i przechodzą obojętnie, sprawia, że dźwigam krzyż, który Jezus daje mi poznać, bym mógł być bliżej Niego, i lepiej rozumiał Jego cierpienie, które On podjął dla naszego zbawienia.

  Ta stacja pokazuje, że choć w trudnych chwilach samotności płyną łzy bólu, to mimo, że tego nie czuję, Ona, Matka Zbawiciela, dana nam przez Jezusa za Matkę, zawsze z tą samą Miłością wypełnia swoje posłannictwo, jako Matka pełna troski i Miłości dla nas, dla mnie. Stoi przy mnie wspomagając mnie swoimi łaskami, i pokazuje dużo większe cierpienie Syna.
  Pokazuje, że po trudach mojego cierpienia też przyjdzie radość poranka wielkanocnego.


  Dziękuję Ci Matko, za Twoją Miłość do mnie, wieczności będzie mi mało na wielbienie Ciebie i Twego Syna Jezusa.

   Któryś za nas cierpiał rany Jezu Chryste zmiłuj się nad nami.

                                                              Marek

1 komentarz:

  1. Spotkanie dwóch najbardziej kochających się serc.
    Serce Matki i Serce Syna.
    Matko Niepokalana, bądź przy mnie w chwilach radosnych i smutnych. Wspieraj mnie i pomagaj.
    Matko Najświętsza!Za ofiarę Twojego życia całkowicie oddanego Boskiemu Zbawicielowi,dziękuję z całego serca.
    Panie Jezu,proszę Cię o to, abym umiała, jak Twoja Matka, trwać przy Tobie zawsze.
    Panie Jezu i Ty Matko Jezusa i Matko moja, Kocham Was!
    Dziękuję Marku :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.