Jesteś potrzebny innym. Kliknij na "Dołącz do grona modlących" i poznaj zasady Modlitwy Wstawienniczej. Przemyśl, zapragnij i odpowiedzialnie podejmij posługę modlitewną. Zapraszamy.

__________________________________________

__________________________________________

13.11.2015

Przegrać, aby wygrać - Świadectwo Ani M.



  Miałam w swoim życiu duże zwątpienia w wierze,  ale je odganiałam przypominając sobie wszelkie łaski otrzymane od Najwyższego, miałam zwątpienia co do siebie, że nie podołam na drodze więc lepiej od razu zrezygnować.
   Mój "bój" ze sobą trwał prawie dwa lata… gdy już nie miałam sił, poczułam się pokonana… poszłam do spowiedzi, ale z zamiarem usłyszenia, że Bóg, Kościół wykreśla mnie ze swojej" listy"... i to była najpiękniejsza spowiedź mojego życia... to był moment rozpoczęcia mojej Wiary nie w Boga… a Bogu..
  Ja musiałam przegrać ze sobą, przyznać, że sama nie dam rady, żeby móc przyjąć Jego miłość...


  Najwyższy każdego prowadzi indywidualnie… powinniśmy się modlić za osoby w kryzysie wiary, być przy nich, wspierać ale… to oni sami muszą poczuć tęsknotę za Bogiem… to ich serce ma się otworzyć na Miłość i Miłosierdzie

  Sama chciałabym znać "receptę" co zrobić, co powiedzieć, żeby ktoś oddalony od Pana Boga uwierzył w Niego i Jemu

                                                                      Ania M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie chcesz być osobą anonimową odpowiadając na wpis, kliknij na: "Komentarz jako", wybierz "nazwa/adres URL" i wpisz swoje imię. To jest również, taka prośba z naszej strony.